מינויים

התחלה חדשה: איגוד תעשיית התרבות והפקות הבמה בחר יו"ר חדש

עו"ד יוסי עטר, נבחר ליו"ר איגוד תעשיית התרבות והפקות הבמה בישראל. עטר, זכה בתפקיד, לאחר שהוביל פרויקטים חשובים בתחום בשנים האחרונות, באמצעות חברת ההפקות שבבעלותו, שיתוף הפעולה האקטיבי באיגוד ותפקידו כמפיק הראשי בעיריית אשדוד
מערכת ice | 
עו"ד יוסי עטר (צילום יח"צ)
עו"ד יוסי עטר, הבעלים של חברת ההפקות "ארט הפקות וייצוג אמנים בע"מ" והמפיק הראשי באגף האירועים בעיריית אשדוד, נבחר פה אחד להנהגת איגוד תעשיית התרבות והפקות הבמה בישראל.
האיגוד מאגד אנשי מקצוע מתחומי ההפקה השונים, היוצרים והמעצבים את התרבות בישראל. חבריו מפיקים אלפי אירועים, מופעים והצגות, מנהלים ומייצגים אמנים מובילים, ומייבאים תרבות בינלאומית לישראל-כל אלה מעצבים את חוסנה התרבותי של הארץ.
האיגוד, פועל כבר שבעה עשורים, במהלכם דחף לקידום ענף התרבות וההפקות במדינה. יוסי נבחר להובילו בתקופה מאתגרת, הוא הבטיח להגן על האינטרסים של חבריו ולהעצים את תעשיית התרבות  בזמנים בהם הציבור זקוק לנחמה ואחדות.
לאורך השנים, כיהנו בתפקיד יו"ר האיגוד דמויות מפתח בתעשיית התרבות והבידור בישראל בין היתר, שימשו כיו"רים בעבר: אברהם דשא פשנל (מי שזכור כמפיק של להקת "כוורת" והגשש החיוור), שמואל צמח (שפתח את התחום הבינלאומי עם הבאת אמנים מחו"ל לישראל), מיכאל תפוח (שהיה מנהלם האישי והמפיק של זמרים מובילים בישראל כמו: אריק איינשטיין ושלום חנוך ועוד) ויוני פיינגולד (מייסד תאגיד "זאפה" להפקות אירועי תרבות גדולים).
עטר, יחליף את יוני פיינגולד, שכיהן בתפקיד במהלך ארבעת השנים האחרונות. לאחר ההכרזה על הבחירה בו, עטר הודה לחברי האיגוד על האמון והדגיש את חשיבות התפקיד בקידום מהלכים משולבים מול כל הגורמים במיוחד בתקופת מלחמה: "בתקופה מאתגרת זו, תפקידו של האיגוד להגן על זכויות חבריו ולפעול למען מעמדה החזק של תעשיית התרבות וההפקות בישראל בנחישות וברגישות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה