מינויים

אלדר משכנתאות מקימה את מרחב צפון: זה המצטרף החדש לחברה

ליאור לייבל ישמש כמנהל מרחב צפון באלדר משכנתאות. בעברו שימש כבנקאי בבנק הפועלים וליווה עשרות פרויקטים במסגרת עבודתו בחברת "דרכנו". המהלך הוא חלק מהתרחבות החברה, לאחר פתיחת סניף מרחב הדרום לאחרונה בניהולה של עינב סבינצר. המנכ"ל עדי ניניו: "רואים צורך לספק ללקוחותינו שירות איכותי, אישי ויעיל"
מערכת ice | 
עדי ניניו (צילום רפי דלויה)
אלדר משכנתאות ממשיכה בתנופת ההתרחבות ומקימה את המרחב הצפוני. ליאור לייבל מצטרף לחברה וישמש כמנהל מרחב צפון באלדר משכנתאות. ליאור לייבל, עוסק בייעוץ משכנתאות במשך כמעט עשור. בעברו שימש כבנקאי בבנק הפועלים, בעל ניסיון מרשים כיועץ משכנתאות וליווי עשרות פרויקטים במסגרת עבודתו בחברת "דרכנו". בשנים האחרונות פעל באופן עצמאי. ליאור חובר לאלדר משכנתאות ויחד יקימו את המרחב הצפוני של החברה. 
המהלך הוא חלק מהתרחבות החברה, לאחר פתיחת סניף מרחב הדרום לאחרונה בניהולה של עינב סבינצר. ליאור, יהיה אחראי על לקוחות החברה המתגוררים באזור הצפון וכן על הקשר מול הפרויקטים הרבים אותם קבוצת אלדר שיווק משווקת באזור. בצל תקופת המלחמה, חברת אלדר משכנתאות מזמינה את תושבי ומפוני אזור הצפון ליצור קשר להתייעצות ראשונית הנוגעת למשכנתא קיימת, חדשה תשלומים והלוואות מגובות נכס – הייעוץ הראשוני הינו חינם ואישי.
חברת אלדר משכנתאות רואה בחבירה עם ליאור פוטנציאל עסקי גבוה ומודיעה על התרחבות פעילותה במרחב הצפון והקמת מרחב צפוני של החברה, בניהולו של ליאור לייבל. שירותי החברה במרחב צפון יכללו בניית תמהיל מקצועי ללקוחות ויעניקו ייעוץ משכנתה איכותי לתושבי האזור – חדרה, חיפה, קריית אתא וצפונה. ליאור, בן 36 נשוי ואב לילד. 

ליאור לייבל, מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות (צילום: אוהד עשור)
עדי ניניו, מנכ"ל אלדר משכנתאות: "על אף תקופת המלחמה המורכבת, אנחנו רואים צורך מוגבר לספק למגוון לקוחותינו, שירות איכותי, אישי ויעיל. לצורך כך, אנחנו משקיעים מאמצים רבים להתרחב והתקדם באמצעות הקמת מרחבים מקומיים שיספקו את רמת השירות הנדרשת לתפיסתנו. הפוטנציאל בצפון, על אף המלחמה כרגע, גדול ומאתגר. תחום ייעוץ המשכנתאות יחזור בתקופה הקרובה לשיא ואנחנו מתכוננים להגדלת המענה שלנו ללקוחות. ליאור מגיע עם ניסיון רב וקשרים רבים בצפון ואני בטוח שיתווה יחד איתנו את המצוינות בשירות". 
ליאור לייבל, מנהל מרחב צפון באלדר משכנתאות: "במיוחד בתקופה רגישה זו, אני שמח ונרגש להקים יחד עם חברת אלדר משכנתאות את המרחב הצפוני. אני מודה לקבוצת אלדר על ההזדמנות להביא לתושבי הצפון ייעוץ משכנתאות בסטנדרט חדש שעוד לא הכירו - אני בטוח שיחד נרחיב משמעותית את הפעילות בתחום המשכנתאות והפיננסים בחברה ונגיע להישגים בולטים וחשובים עבור כלל סוגי האוכלוסיות והמשכנתאות". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה