מינויים

AVENE במהלך מטורף: הרופאה הישראלית תשתף פעולה עם המותג העולמי

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ישראלית מונתה לתפקיד יועצת מדעית של מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי "אוון". לירון גרנות, מנהלת המותג בישראל: "הבחירה בד"ר אקרמן נועדה להנגיש לקהל הרחב מידע רפואי מהימן"
מערכת ice | 
להבית אקרמן (צילום אלון שפרנסקי)
ברכות לד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ישראלית, אשר נבחרה בימים אלו לשמש כיועצת מדעית למותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי הנקרא "אוון" (AVENE). במסגרת שיתוף הפעולה המדובר,  תייצר  ד"ר אקרמן תכנים מקצועיים עבור חברת "אוון" ותשתתף בהשקות של המותג ובימי העיון המקצועיים.
מלבד זאת, במסגרת תפקידה תסייע ד"ר אקרמן בהעברת האיכויות של מוצרי המותג לקהל דרך כתבות תוכן, צילומי סרטוני הסבר ועד לקיום פעילות בדיגיטל  ברשתות החברתיות.
ד"ר אקרמן הביעה את שמחתה נוכח היבחרה לתפקיד היועצת המדעית של המותג "אוון": "אני שמחה להצטרף לאחד ממותגי הדרמטולוגיה המובילים והנחשקים בעולם. כיום, בעידן הרשתות החברתיות ישנו ביקוש רב מצד צרכנים למידע מקצועי וענייני על מוצרי טיפוח דרמו קוסמטיים, בעיקר רצון לדעת על המרכיבים, יעילותם והשימוש הנכון בהם. מידע זה יכול לעבור מקצועית לצרכן הסופי רק ע"י רופאי עור מומחים".

 
לירון גרנות, מנהלת מותג אוון בישראל: "הבחירה בד"ר אקרמן נועדה להנגיש לקהל הרחב מידע רפואי מהימן, במסגרתו תחשוף את הפתרונות המהפכניים אותם מציע המותג ותעמיק את המודעות והערכים של אוון בתחום הדרמו-קוסמטיקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה