תקשורת ומדיה

ינון מגל תוקף את דובר צה"ל: "מה קורה פה? לא הבנתי"

העיתונאי ינון מגל תקף את דובר צה"ל, שגינה את החייל שאמר 'שמע ישראל' תוך כדי הפצצת מסגד ברצועת עזה: "דו"צ הוציא הודעה שזה בניגוד לפקודות - מה בניגוד לפקודות? מה קורה פה? לא הבנתי"
מערכת ice |  1
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
בתוכניתו הבוקר (שלישי) בתחנת הרדיו 103FM, איש התקשורת והעיתונאי, ינון מגל, התייחס לסרטון שהתפרסם אשר בו נצפה חייל צה"ל אומר 'שמע ישראל', תוך כדי השמדת מסגד. בתוכניתו, מגל תקף את דובר צה"ל שפרסם הודעת גינוי נגד התנהלותו של החייל. 
באותו סרטון שפורסם על ידי העיתונאי דביר עמר, נצפה אחד החיילים אומר: "כאן קודקוד, נאסר עלינו לומר שמע ישראל במסגד על כן אנו נשמיד את המסגד בקריאת שמע ישראל". איש התקשורת התייחס להודעת הגינוי שהתפרסמה מטעם דובר צה"ל: "היה סרטון שחייל אומר 'שמע ישראל' ואז מפוצצים בניין ודו"צ הוציא הודעה שזה בניגוד לפקודות - מה בניגוד לפקודות? מה קורה פה? לא הבנתי".
שדרן הרדיו ומגיש הטלוויזיה של תוכנית האקטואליה "הפטריוטים", ינון מגל, הביע את תמיכתו הרבה בהתנהלותו של החייל ואמר: "טוב מאוד, שככה הערבים יראו אותנו, הם יפחדו יותר. הם צריכים לדעת שאנחנו מחוברים לשורש שלנו, זה אנחנו, וככה הם יפחדו יותר".
כאמור, בעקבות התנהלותו של החייל, דובר צה"ל פרסם הודעת גינוי: "התנהגות החייל בסרטון חמורה ועומדת בניגוד לערכי צה"ל. צה"ל מוקיע התנהגות מסוג זה. האירוע מתוחקר ויטופל בהקדם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דובר צהל
    פרח 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת הם רוצחים ואנסים ולא אסור להגיד שמע ישראל מגוחך דובר צה"ל היקר אתה כנראה לא מבין שמתחוללת פה מלחמת דת. הלוו צהל נא להתעורר
    סגור