תקשורת ומדיה

עמית סגל נגד דויד גרוסמן: "האיץ בנו לדבר עם חמאס"

לאחר שאמר בריאיון לחדשות 12 כי אי אפשר לשלול את זכות הקיום של תושבי עזה וכי רעיון השלום לא מת, עמית סגל מותח ביקורת חריפה על הסופר דויד גרוסמן: "אין לתאר איך הוא מעז לנזוף בישראל ובהנהגתה"
מערכת ice |  3
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הסופר והאב השכול דויד גרוסמן, התראיין אתמול בערב (חמישי) לחדשות 12 ולצד פעילותו המרגשת עבור משפחת ביבס, אשר במסגרתה הקדיש שיר לתינוק הג'ינג'י, כפיר ביבס, סיפר כי על אף אירועי ה-7 באוקטובר, הוא מאמין בדיאלוג עם הצד השני. 
בעקבות כך, איש התקשורת והעיתונאי עמית סגל, מתח ביקורת חריפה על אמירותיו של גרוסמן וכתב ברשת X (לשעבר טוויטר): "אין לתאר איך דויד גרוסמן מעז הערב לנזוף בישראל ובהנהגתה לאורך השנים אחרי שבמשך שנות דור האיץ בנו לדבר עם חמאס 'כי הם לא חיות', כי 'הם בני אדם שנמצאים באיזשהו מצב של מצוקה קשה'.
סגל המשיך לתקוף את גרוסמן וחשף בפני עוקביו את אמירותיו מעוררות המחלוקת של הסופר במהלך השנים האחרונות: "'הם לא אוהבים אותנו, גם לא נתנו להם הרבה סיבות לחבב אותנו', כי במקום שפת הכוח 'שכחנו שיש גם שפות אחרות שאפשר לדבר בהן עם בני אדם, אפילו עם אויבים מרים כמו החמאס'".
כידוע, גרוסמן ידוע בשיוכו למחנה השלום, אשר מאמין בקיום דיאלוג עם הצד השני. על אף המחיר הכבד ששילם במלחמת לבנון השנייה, אשר במהלכה איבד את בנו, הצהיר הסופר כי אירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ב-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה, לא שינו את השקפת עולמו.
לאחר שנשאל האם רעיון השלום מת עם אירועי ה-7 באוקטובר, הגיב גרוסמן: "לא, אני לא חושב שהוא מת. הוא ודאי ספג מכה קשה, ואפילו אנושה, אבל אני רוצה שמישהו יבוא ויוכיח לי שיש לו רעיון טוב יותר מהניסיון לשמור או ליצור דיאלוג בין שני עמים שכיום מתעבים ושונאים זה את זה".
בריאיון לחדשות 12, ציין גרוסמן כי הטבח המחריד שבוצע על ידי מחבלי חמאס טלטל את השקפת עולמו, אך לצד זאת ציין כי "אי אפשר לשלול זכות קיום". בהמשך הריאיון לחדשות 12, גרוסמן מתח ביקורת על הממשלה הנוכחית ואמר: הם בגדו ברעיון הזה, פשוט בגדו ברעיון הזה. ועל כך הם ייענשו".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דוד גרוסמן צודק. כמה פעמים ננסה עוד ועוד כח (ל"ת)
    ללא הצלחה. 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא הממשלה שסיפקה לעזה חשמל, מים, מזון, דלק, ועבודה בגדה
    קול העם 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אהוביך הערבים בגדו. אנחנו צדקנו ואתה טעית. ועל כך אתה וחבריך תיענשו.
    סגור
  • 1.
    עמית סגל = עדיף שהקקה הזה יסתום את הפה
    שביט 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עתונאי הוא לא? בחילה וקיא? בוודאי שטינקר סדרתי ועתונאי שאינו יודע את תפקידו. כשהכל לאמסתדר לו הבחור פוט יוצר מדעתו. ילדותי, חנפן ולקן סדרתי של הנתניהוז. בנוסף בן של טרוריט מורע, ולא, נשכח לו את זה אף פעם .
    סגור