ויראלי

עמית סגל מושפל ברשת: "שופר מס. 2, מגלומן, ימני מחמד"

‏גוטליב לא נותרה יותר מדי בשקט והגיבה לסגל ודבריו החריפים שכינה אותה 'מופקרת' וצייצה: "אדוני ראש הממשלה, אני בטוחה שהיועצים הגרועים שלך לא מספרים לך שהם מתדרכים עיתונאים שופרות שלך לצאת נגדי"
מערכת ice |  2
טלי גוטליב, אראל סג"ל, עמית סגל, שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ אריק מרמור, תומר נויברג, אבשלום ששוני, הדס פרוש)
אמירות לא שגרתיות יצאו אמש (שלישי) מפרשן חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', עמית סגל  שתקף באופן חריף את חברת הכנסת מהליכוד טלי גוטליב לאחר שצייצה בעקבות גל שמועות בנוגע לאסון בעזה: "אולי די להטריף את הציבור שאחוז דאגה נוראית? שימו קץ לשמועות והוציאו הודעה, גם אם היא הודעה חלקית. אנחנו בשנת 2024. אין לקבל שהציבור יקבל ידיעות לא רשמיות בטלגרם".
עוד היא טענה: "דובר צה"ל. אנא גלו רגישות ואחריות. שמועות כמו אש בשדה קוצים כבר שעות. ה' ישמור על חיילנו הגיבורים עזי הרוח". מי שתקף אותה היה סגל שכתב: "מופקרת. מקווה שמתפקדי הליכוד ישלחו אותה בחזרה לאן שהיא צריכה להישלח".

‏גוטליב לא נותרה יותר מדי בשקט והגיבה לסגל ודבריו החריפים: "אדוני ראש הממשלה, אני בטוחה שהיועצים הגרועים שלך לא מספרים לך שהם מתדרכים עיתונאים שופרות שלך לצאת נגדי".
עוד המשיכה: "השופר מס. 2 המגלומן, הימני מחמד, עמית סגל פנה היום לחברי הליכוד לצאת נגדי כי הדברים שאני רושמת בטוויטר מעצבנים אותו. איך אני מעזה באמת. מבטיחה להמשיך ביתר עוצמה למען העם והארץ שלי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל עיתונאי הוא איש תקשורת לפני הימין או שמאל
    יהודה ישראל 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם ימכרו כל פוליטיקאי בעבור נזיד פרסום אותנו כל שכן. אנשי התקשורת על כל חלקיה מסוכנים בלי השנאה שהם מבלים אין להם מה למכור
    סגור
  • 1.
    פי העיר
    בנטון 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל לבושתך ולבושת ערוות אימך
    סגור