תקשורת ומדיה

כוכבת האח הגדול אושפזה: זה מה שקרה לה בחופשה

כוכבי האח הגדול והזוג האהוב שי-לי עופרי ושניר בורגיל, טסו לבוקרשט שברומניה על מנת לחגוג את חגיגות הסילבסטר. אך לרוע מזלם של השניים, הם החלו להרגיש ממש לא טוב וכשחזרו ארצה, שי-לי אף התאשפזה וקיבלה עירוי דם
מערכת ice | 
שי עפרי ושניר בורגיל (צילום צילום פרטי)
שי לי עופרי ושניר בורגיל הם אולי אחד הזוגות הכי זכורים ואהובים מהעונה האחרונה של "האח הגדול". לפני שבוע טסו השניים לחופשה זוגית וחגגו את חגיגות הסילבסטר בבוקרשט שרומניה. לארץ הם הגיעו חזרה בסוף השבוע שעבר כשמיד עם הגעתם, עופרי התפנתה למיון בעוד היא סובלת מקלקול קיבה קשה. 
מצבה התדרדר עד כדי כך שהיא נאלצה התייבשה לחלוטין ונאלצה לקבל עירוי לווריד. למאקו היא סיפרה: "אני עדיין חולה, למזלי יש לי את שניר שלא עוזב אותי. במיוחד בימים כאלה אני מקבלת פרופורציה כמה הבריאות חשובה".
בסטורי ששיתף היום (שלישי), בן זוגה שניר בורגיל כתב: "מלא אנשים שואלים אותי 'למה לא הלכו' (למסיבת יום ההולדת של יענקי)  לא הלכנו כי אנחנו לא מרגישים טוב. אני וגם שי לי לא עובדים מיום חמישי, שחזרנו מרומניה, בגלל שאנחנו לא מרגישים טוב בכלל ומעדיפים לנוח ולהתחזק. תודה לכל הדואגים וגם לאלה שדואגים לבדוק למה לא הלכנו לחנוכת בית של ספיר או ליום ההולדת של יענקי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה