תקשורת ומדיה

אופירה אסייג חוששת: "זה מה שחסר לנו עכשיו"

אחרי שראש מועצת שלומי, גבי נעמן, טען בראיונות לתקשורת לקיומן של מנהרות טרור בגבול הצפון, מגישת קשת 12, אופירה אסייג, הגיבה: "זה מה שחסר לנו עכשיו"
תום נחום | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
הבוקר (שלישי) נפלו שני טילי נ"ט במועצה האזורית שלומי בגליל המערבי. האירוע מטריד ביותר בעיקר בשל העובדה כי לא הופעלה אזעקה באזור. לא היו נפגעים באירוע אבל נגרם נזק לרכוש. כעת, לאחר שראש מועצת שלומי, גבי נעמן, הזהיר בראיונות לתקשורת ממנהרות טרור בגבול הצפון, מגישת קשת 12 אופירה אסייג מגיבה לטענותיו.
אסייג הגיבה בחשש גדול לטענות וכתבה בחשבון הת'רדס שלה כך: "ראש מועצת שלומי מזהיר ברשת ב' 'יש מנהרות בגבול הצפון, לא יהיה מנוס מכניסה קרקעית לדרום לבנון'. זה מה שחסר לנו עכשיו".
״הירי הבוקר, ממחיש את הסכנה הרבה במצב הנוכחי לתושבי שלומי, רק בנס לא נגרם נזק פיזי לתושבים. אנו לא נסכים לחיות במצב זה בשום אופן". אמר גבי נעמן – ראש המועצה שלומי ל"מעריב". 
עוד הוסיף ראש המועצה כי הוא דורש את כניסת צה״ל לשטח לבנון: ״באחת הפגישות, שאלתי את אלוף פיקוד צפון על נושא המנהור, והוא השיב לשאלתי ואמר כי אינו יכול להבטיח לי שאין מנהרות. מעבר לכך, שמעתי מגורמים ביטחוניים מוסמכים נוספים שיש אכן מנהרות".
עוד הוסיף נעמן: ״אין מנוס מלהיכנס ללבנון, לסרוק נקודתית כל תא שטח - למצוא את המנהרות ולפוצץ אותן. על פי ידיעתי, חיזבאללה צריך לחפור מטרים בודדים כדי שהמנהרות ההתקפיות יחצו לשטח ישראל ולגבול הצפון, וכדי שהם יפלשו לישראל. לכן, אני מאוד מודאג שצה״ל לא עושה סדר בלבנון - כמו בפעולות שאנו רואים ברצועת עזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה