תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 13 הותקפה כי ענדה תליון ישראל - "זו לא הבעיה שלי"

כתבת ערוץ 13, מוריה אסרף וולדברג, הותקפה לאחרונה ברשתות החברתיות משום שנשאה תליון בצורת מפת ארץ ישראל. "מה היינו אומרים על המקביל הפלסטיני שלה שהיה משדר מרמאללה עם אותו מסר?". אסרף לא נשארה חייבת והשיבה: "זו בעיה שלו"
מערכת ice |  1
מוריה אסרף (צילום צילום מסך חדשות ערוץ 13)
מגישת הטלוויזיה בערוץ 13, מוריה אסרף וולדברג, נמצאת בתקופה האחרונה תחת מתקפה עקב העובדה שהיא עונדת תליון בצורה של מפת מדינת ישראל. מנהל בית הספר 'תיכונט' בתל-אביב לשעבר, רם כהן, העלה ציוץ לחשבון שלו ברשת X (טוויטר לשעבר) ובו כתב: "מוריה אסרף מערוץ 13 מופיעה עם תליון ארץ ישראל השלמה. מה היינו אומרים על המקביל הפלסטיני שלה שהיה משדר מרמאללה עם אותו מסר?"
המגישה התייחסה לשאלתו ברשתות החברתיות וענתה: "מה היינו אומרים? שהוא פלסטיני ואני כתבת ציונית במדינת היהודים שעובדת בכלי תקשורת ציוני". עוד היא הוסיפה: "מאיש חינוך בעל דעות מאוד לא פופולאריות בציבור הישראלי, ניתן היה לצפות לתמיכה בלתי מסויגת בחופש הביטוי", הוסיפה אסרף וולברג וציינה: "כמו כן, זו ממש לא ארץ ישראל השלמה".
לאחרונה התראיינה אסרף בנוגע לנושא בתוכנית "הצינור" וציינה כי היא השרשרת "נהייתה פופולרית בזמן האחרון". עוד היא השיבה בנוגע להשוואה בין התליון לקריאות של "שחרור פלסטין": "יש הבדל בין הקריאות, יש הבדל בין אחיזתנו בארץ לבין אחיזתם של עמים אחרים. אנשים נופלים בשביל להגן על מדינת ישראל בימים אלו, מי שיש לו בעיה עם זה... זה לחלוטין שלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוריה אסרף טיפוס לא מלבב על המסך
    אבנר 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא אחת הטיפוסים הכי בלתי נסבלים על המסך לצערנו. לא מסוגלת ליצור קשר עין עם סביבתה והיושבים לצידה. מדברת בצורה רובוטית ללא אינטונציה, וגם מתנשאת. מעולם גם לא ראינו אותה על המסך מחייכת או זורקת איזה סאבטקסט עדין ונחמד. מאוד לא נעים לראות אותה על המסך, ומפליא שברשת 13 לא העירו לה על הדמות הקרה הרובוטית והלא סימפטית שהיא מקרינה שפשוט לא נעים לשמוע ולצפות
    סגור