תקשורת ומדיה

בן כספית טוען: "נתניהו וסינוואר זה אותו דבר"

בתכנית ששודרה ברדיו 103FM, ינון מגל שאל את בן כספית אם הוא מעדיף את סינוואר או נתניהו, וזה ענה לו: "קודם כל סינוואר ונתניהו זה היינו הך (אותו דבר), שניהם צריכים זמן). מגל בתגובה זעם ואמר: "תתבייש לך, בז לאנשים כמוך"
מערכת ice |  4
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בתכנית ששודרה אתמול ברדיו FM103, ינון מגל פנה לבן כספית ושאל אותו: אתה בעד סינוואר או נתניהו?", ובתגובה כספית ענה לו את התשובה השנויה במחלוקת: "קודם כל סינוואר ונתניהו זה היינו הך (אותו דבר), שניהם צריכים זמן". מגל ביקש ממנו לחדד את תשובתו, וכספית בתגובה ענה לו: "ברור. סינוואר ונתניהו זה שני אנשים שתלויים זה בזה".
בזמן שכספית ניסה להסביר את דבריו ואמר כי מגל לא מסוגל להתמודד עם עובדות, השדרן הזועם השיב להשוואה המקוממת ואמר: "תתבייש לך, בזה לאנשים כמוך. אתם עושים דה מורליזציה בזמן מלחמה, תתבייש", וזו כמובן הייתה התחלתו של ויכוח סוער במיוחד בין השניים.
   
כזכור, התכנית של צמד השדרנים ידועה בפרובוקציות שהיא מסוגלת לעורר עקב הדעות המנוגדות לגמרי הנשמעות בה. לאחרונה שמו של ינון מגל עלה לכותרות משום שהוא ראיין את החייל שירה למוות באזרח שנטרל מחבל בפיגוע בירושלים, ובו הוא שאל את החייל האם הוא ביצע וידוא הריגה, וזה בתגובה ענה לו "כן, ירינו עד שהם
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בן כספית ודבריו
    מחמוד עבאס 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדאבוני ובצער רב עלי להסכים לכל מילה של בן כספית על הפירומן מבלפור !! אדם ששינאתו לעם ולמדינה אל מול תאוות השלטון \השררה\הכבוד והכיבודים שלו ידועים ומתפרסמים יום יום!!אבל,מנגד יש לנו בעיה !! כל אותם הטוענים לכתר אינם נגועים באותם תסמינים סופניים למדינה !! משכך יש להכניס את כל חברי ממשלה זו (שאינה קיימת בפועל) ואת כל חברי הקבינט מיידית והכנסת הזו , לכלא שחור וללא כל אופציה לראות עו"ד וללא כל בג"ץ .לתת להם "בית הבראה מידי בכלא שחור !! די עם השקרים! די עם הבושה וההתרפסות כלפי כל ! די עם מיניות שב ואל תעשה כנגד החמאס והגיהאד וכל מקורביהם גם מבית!!
    סגור
  • 3.
    גדול עיתונאי ישראל
    הוגה דעות 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ללא ספק עיתונאי מס'1בארץ הוא בן כספית חבל רק שמי שצריך לקרוא את מאמריו איננו מסוגל להתמודד עם עובדות המציאות ובשיטה של הביביסטיים האהבלים למיניהם פרימיטיביים חשוכים ברברים פשוט מלכלכים עליו וממשיכים לסגוד לאליל שיכנס לספרי ההיסטוריה כראש הממשלה הכושל ביותר בתולדות ישראל שהביא לחורבן המדינה ולשואה
    סגור
  • 2.
    את מי מעניין האיש הכושל הזה? (ל"ת)
    בר מוח 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רק סרטן יעצור את בן כזבית ! (ל"ת)
    אסף 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור