תקשורת ומדיה
טיקטוק נגד ישראל? אוסרת על השימוש בכיתוב "ביחד ננצח"
מאז תחילת המלחמה אחת הסיסמאות הבולטות ביותר של התקופה הייתה הביטוי "ביחד ננצח". כעת, נחשף כי הנהלת טיקטוק ישראל סירבה להעלות קמפיינים
מתחילת מלחמת 'חרבות ברזל' אחד הסלוגנים שהפכו לסמל המלחמה הוא הסיסמא "ביחד ננצח". הרשת החברתית טיקטוק רואה בסיסמא הזו פוליטית וכיוצא מכך, אוסרת על פרסום מודעות ממומנות ברשת הכוללות את צמד המילים הללו. נכון לעכשיו, גופי הממשלה נאלצים להימנע משימוש בהן.
טיקטוק הנמצאת בבעלות סינית, מנסה כעת גם עם מידור הטרנד האחרון שפרץ באפליקציה שכלל התייחסות של צעירים ברחבי העולם ובעיקר בארצות הברית למכתב שפרסם מנהיג אל קאעידה אוסאמה בן לאדן בשנת 2002.
עוד ב-
תגובתה של חברת טיקטוק לפרסומים: "פרסומת ממומנות קשורות למלחמה מסווגות כתוכן פוליטי. על פי מדיניות הפרסום העולמית שלנו, תוכן מסוג זה אינו יכול להיות מקודם בתשלום. מדיניות זו תקפה ומיושמת לכל המדינות בעולם שבהן התחולל עימות שהוביל למלחמה".
מסתבר שטיקטוק ישראל לא מוכנה להעלות קמפיינים ממומנים תחת הכותרת ״יחד ננצח״. מספר גופי ממשלה פנו ונענו בשלילה. בטיקטוק טוענים כי קמפיינים שקשורים למלחמה מסווגים אצלם תחת ״תוכן פוליטי״ ולכן לא ניתן לקדמם בתשלום.
— דפנה ליאל (@DaphnaLiel) November 20, 2023
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה