תקשורת ומדיה

אתר מעריצי האירוויזיון מכריז: בשל המלחמה לא נסקר את ישראל

אתר המעריצים הרשמי של תחרות האירוויזיון "יורוויקס" הודיע באופן ברשמי שבעקבות השתתפות חיילת בפרק האודישנים של "הכוכב הבא לאירוויזיון" הם יכריזו רק על המועמד של ישראל באירוויזיון בלבד ולא יסקרו את ההתפתחויות באודישנים
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
אתר מעריצים של האירוויזיון, "יורוויקס", הודיע במסגרת הצהרה ששחרר היום (שלישי) שבעקבות השתתפות חיילת באודישנים ל-"כוכב הבא לאירוויזיון" הם לא ידווחו על התפתחויות וסיקור שוטף של התחרות כי ההזדהות לטענתם מהווה "כוונה ברורה להשתמש בתחרות ככלי פוליטי", האתר ידווח רק על המועמד הסופי של ישראל בתחרות. האתר קרא לכלי תקשורת נוספים להצטרף למחאה.
בהצהרה שפורסמה באתר נכתב כי: "בשלב הזה ישראל, והשידור הציבורי כאן11 ימשיכו להשתתף בתחרות ב-2024. נמשיך לסקר את החדשות הקשורות לאירוויזיון בישראל, מאחר וכאן11 לא עבר על חוקי התחרות".
עוד נכתב כי: "עם זאת, קשת 12 שידרו פרק ראשון של 'הכוכב הבא' שהטריד אותנו עמוקות. בקליפ הצהירו שהתוכנית המיוחדת תכלול רגעים וקשר לחיילי צה"ל, ושחלק מהמתמודדים והשופטים יופיעו במדים. מבחינתנו, זה מצביע על כוונה ברורה להשתמש בתחרות ככלי פוליטי לקדם את הפעולות הצבאיות שלהם".
האתר פרסם לאחר מכן את הגבלת הסיקור של התוכנית "הכוכב הבא": האתר יכריז רק על המתמודד הסופי של ישראל לתחרות, האתר לא יסקר התפתחויות באשר למעורבות ישראל בתחרות. בהצהרה נכתב כי אם לבסוף ישראל תשתתף בתחרות, האתר ידווח רק עובדות.
האתר התייחס לסוגיה וכתב: "זה ישאר כך כל עוד ישראל תמשיך להשתמש בתחרות לצרכים פוליטיים". כמו כן, האתר גם קרא לכלי תקשורת נוספים להצטרף למאבקו: "אנחנו קוראים לעוד כלי תקשורת וארגונים להצטרף אלינו. אנחנו קוראים לשלום לכל מי שמעורב ב׳מצב׳ שבין פלסטין וישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה