תקשורת ומדיה

יוסף חדאד מגיב לטרנד החם בטיקטוק: "אוסמה בן לאדן? באמת??"

פעיל ההסברה יוסף חדאד, יצא נגד הטרנד החם בטיקטוק שבמסגרתו צעירים מרחבי העולם מזדהים עם מכתב שכתב הטרוריסט אוסמה בן לאדן בו קורא לפגיעה בארה"ב ובישראל. חדאד 
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה, freepik)
פעיל ההסברה יוסף חדאד, יוצא נגד הטרנד החדש ברשת החברתית טיקטוק, במסגרתו צעירים מרחבי העולם הביעו הזדהות עם מכתבו של מנהיג אל קאעידה המנוח אוסמה בן לאדן בו הביע מסרים התומכים בפגיעה בישראל וברשויות בארה"ב.
למי שעוד לא שמע על הטרנד האחרון, לאחרונה עלה סרטון בטיקטוק על מכתב שפרסם בן לאדן בשנת 2002 שמקורו הייתה כתבה מ-2002 באתר הגרדיאן, שכעת בניסיון לעצור את הוויראליות, שהוסרה.
לאחר הפרסום, משתמשים נוספים בטיקטוק פרסמו את תגובותיהם ל"מכתב לאמריקה", בטענה שהוא פתח את דעתם לצביעות של הפוליטיקה האמריקאית. חלקם אפילו טענו שזה גרם להם להעריך מחדש את השקפתם על פיגועי ה-11 בספטמבר.בין היתר אמר חדאד בסרטון שהעלה: "הם מהדהדים את מילותיו כאילו היה דיבור תרבות. בן לאדן, באמת? זה האיש שאתם מעריצים עכשיו?. הכוכב של הרגע מבחינתם הוא אותו אדם שהנהיג את ארגון הטרור הרצחני אל קאעידה שאחראי למותם של אלפים ברחבי העולם וכמובן למתקפת הטרור המזעזעת של 9/11 בה נרצחו יותר מ3,000 בני אדם על אדמת ארה"ב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה