תקשורת ומדיה

טורקיה: אדם ביצע פוגרום בסניף בורגר קינג "בשל שת"פ עם ישראל"

סניף בורגר קינג באיסטנבול: אמש (יום ד) תושב ניפץ את שמשת הסניף וזרק חפצים לכל עבר. בחקירתו טען כי: "בורגר קינג משתפת פעולה עם ישראל" 

מערכת ice | 
צילום shutterstock, unsplash
הטרור מגיע לרשתות המזון המהיר: גבר בטורקיה התפרץ לסניף של רשת ההמבורגרים 'ברגר קינג' ברובע אסניורט באיסטנבול. הוא ניפץ את השמשה הקדמית והשליך חפצים לכל עבר.
על פי סוכנות הידיעות הכורדית "רודאו": הגבר ביצע את הפוגרום בטענה כי רשת 'בורגר קינג' תומכת בישראל ובצה"ל. את הטענה הוא ביסס על פוסטים שרצו לאחרונה ברשתות החברתיות בטורקיה בהם נכתב כי "קוראים לתושבים להחרים את הרשת בשל שיתוף פעולה עם ישראל".
המפגע, הטיח לעבר העובדים האשמות שונות וביניהן אמר: "אתם תשלמו על כל מה שעשיתם". האיש נעצר על ידי המשטרה ונלקח לחקירה. כזכור, טורקיה יצאה נגד ישראל כשהלחימה הסלימה. 
רג'פ טאיפ ארדואן, נשיא טורקיה, הוביל עצרת גדולה באיסטנבול בה טען כי ישראל מבצעת "פשעים נגד האנושות" וכי"נתניהו הוא כבר לא מישהו שאנחנו יכולים לדבר איתו. הוא מחוק". לאור אמירותיו של ארדואן, ישראל החזירה את כל הדיפלומטים מטורקיה וממדינות אזוריות אחרות כאמצעי זהירות ביטחוני. 
המטה לביטחון לאומי העלה את אזהרת המסע לטורקיה לרמה הגבוהה ביותר בכל שטחי המדינה. "קיים חשש כי תיגבר המוטיבציה של גורמי טרור ומפגעים בודדים לבצע פיגועים כנגד ישראלים במדינות שונות בכל רחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה