תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד נתניהו? "איך חזרנו להתייפיפות ולתבהלה, מגעיל"

אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו השעה את השר עמיחי אליהו בעקבות אמירותיו שגרמו לסערה, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, מגיב בזעם לסערה: "איך בשנייה חזרנו לכל ההתייפיפות ולתבהלה מעצמנו, עם כל הגינויים הפבלוביים. מגעיל"
תום נחום |  3
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
דבריו הבוקר (ראשון) של שר המורשת עמיחי אליהו עוררו סערה במערכת הפוליטית, ראש הממשלה בנימין נתניהו התנער מדבריו של השר ואילו במטה משפחות החטופים ומאחים לנשק דרשו לפטר את השר לפני שהנזק יהיה בלתי הפיך, כאשר נתניהו השעה את אליהו בהמשך.
כעת, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, החליט להגיב בזעם לסערה שנוצרה סביב דבריו של אליהו וכתב בציוץ בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "לפני רגע העזתים אנסו את הנשים, רצחו את הילדים והזקנים וערפו את ראשי הגברים שלנו ועכשיו כל הלול מקרקר על איזו אמירה קיצונית של השר אליהו להשמיד את כולם. עזבו שזה בא אחרי אין ספור התבטאויות של ניצולים, אלופים ועיתונאים "למחוק את עזה", איך בשנייה חזרנו לכל ההתייפיפות ולתבהלה מעצמנו, עם כל הגינויים הפבלוביים. מגעיל".
 
מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר: "הדברים של השר עמיחי אליהו מנותקים מהמציאות. ישראל וצה״ל פועלים לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר של הדין הבינלאומי בכדי למנוע פגיעה בבלתי מעורבים, וכך נמשיך לעשות עד לניצחון", מאוחר יותר הודיעה לשכת נתניהו כי השר אליהו הושעה מישיבות הממשלה עד הודעה חדשה.
מטה משפחות החטופים והנעדרים: "שר בממשלת ישראל שקורא להרג כל החטופים והנעדרים, חייב לשלם מחיר  עוד היום.  השר אליהו מטיל צל כבד על כוונות הממשלה בנוגע לתכנית העבודה להחזרת כל החטופים והנעדרים".
מתנועת אחים לנשק נמסר: "אם נתניהו וגנץ אכן רוצים לשמור על הקונצנזוס הלאומי היחסי הקיים בימים אלו והיחסים מול העולם - יש לפטר את השר עמיחי אליהו עכשיו. לא מספיק מילים- צריך מעשים".

התנועה לאיכות השלטון קוראת לפטר לאלתר את השר עמיחי אליהו מהממשלה: "האמירה של השר אליהו מסמנת התנערות מוחלטת של הממשלה מהמחויבות הבסיסית שלה להשיב את החטופים והנעדרים. מעבר לכך, שר בממשלת ישראל, בוודאי בעת מלחמה, לא יכול להתנהל כמו אחרון הצייצנים. כל מילה שנאמרת על ידו, משקפת כלפי חוץ את עמדת הממשלה, וכאשר נאמרים דברי בלע כאלו, הנזק לממשלת ישראל- ולמדינת ישראל הוא עצום".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הנאשם
    דרעקלפיד 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנאשם המושחת השקרן הפוליטי הארור ימין מלא מלא שמאלפגע באיש ישר דובר אמת מיליקובסקי גדול הצוררים הנוכלים הפוליטים.
    סגור
  • 2.
    עמי- חי
    סש 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מאד . השר ששמו עמי-חי מחפש להרוג ולהשמיד . ובכן זה לא הקטע . . האיבן בולה הזה מחפש תשומת לב דיבר בעבר שטויות לרוב והיום לא מתיחסים .
    סגור
  • 1.
    מה הם מבינים
    טומי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אפשר לייצר ולהחזיק אטום רק כדי לאיים........ אפשר לאיים בלי להשתמש! מה קרה??.
    סגור