תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' בערוץ 14 מושפל: "מתחפר בטיפשות של עצמו"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי, טען בשידור: "במשך שנה גם ארצות הברית תרמה לחולשתה של ישראל באזור. נכון, בשעת צרה ביידן באמת הגיע ועזר, אבל צריך לזכור שבמשך שנה ישראל, על ידי ידידתה הגדולה ביותר, הוצגה כחלשה". בן כספית תקף: "זה נס שיש לו מספיק איי.קיו כדי לדבר ולנשום במקביל"
תום נחום |  6
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
המערכה הכבדה של ישראל בעזה, מלחמת חרבות ברזל, נכנסה הבוקר (שני) ליומה ה-24. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו החל ממתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר ועד היום. כ-240 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, וכ-4,000 פצועים עדיין גודשים את בתי החולים ברחבי הארץ. בינתיים, ישראל ממשיכה במתקפה בזירה הצפונית שמרעישה בימים האחרונים וגם בגזרת יהודה ושומרון. בתוך כך, מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, יצא למתקפה נגד פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי.
זמרי טען בשידור כך: "במשך שנה גם ארצות הברית תרמה לחולשתה של ישראל באזור, לא זומנו לבית הלבן, עשו עסקאות עם האיראנים. אז נכון, בשעת צרה ביידן באמת הגיע ועזר, אבל צריך לזכור שבמשך שנה ישראל, על ידי ידידתה הגדולה ביותר, הוצגה כחלשה באזור".
 
כספית הגיב בזעם וכתב בטוויטר (X.COM) כך: "זה נס שיש לו מספיק איי.קיו כדי לדבר ולנשום במקביל. אז אחרי שנתניהו עסק בהשפלה שיטתית של נשיאי ארה"ב הדמוקרטים, מקלינטון דרך אובמה, אחרי שנסע לנאום בפני שני בתי הקונגרס מאחורי גבו של נשיא דמוקרט, אחרי ששבר את הנייטרליות הישראלית ותמך בפומבי במועמדים רפובליקנים, אחרי שהבייס שלו הגחיך והלעיג את הנשיא בדרך הכי מבזה שיש, אחרי שהבן שלו טען שהממשל מממן את המחאה והאינטלקטואל של חבורת האשפה שלו טען שהנשיא "פרו איראני", אחרי כל זה הם מתלוננים".

"ומתי הם מתלוננים? כשאמריקה משגרת לכאן בבהילות את עוצמתה הצבאית, ורכבת אווירית, ולוחמי מארינס, ופצצות חודרות, וביידן מאיים בקולו על אויבינו. במקום לעצור. לחשוב רגע. להבין שהם והמשיח שלהם פשוט חיבלו במדינה לאורך שנים. להתנצל. לשתוק קצת. הם פשוט ממשיכים ללחוץ "פול גז" ולהתחפר בתוך הטפשות של עצמם".
 
בתוך כך, לאחר חשיפת דובר צה"ל לתקשורת הזרה בהקרנת סרט שכלל את תיעודי הזוועות ממתקפת הטרור הרצחנית של חמאס על יישובי עוטף עזה ביום שבת ה-7 באוקטובר, מתקפה שגבתה את חייהם של לפחות 1,400 ישראלים, בעוד לפחות 239 ישראלים נחטפו על ידי מחבלי חמאס ומוחזקים כשבויים ברצועת עזה, כעת, לאחר שיוסף חדאד ועמית סגל שיתפו כי צפו בסרטון הזוועות, הגיע תורו של פאנליסט חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', בן כספית, להגיב בכאב גדול לזוועות אליהן נחשף.
בן כספית כתב לאחר שצפה בסרטון הזוועות שפרסם דובר צה"ל לתקשורת הזרה כך: "צפיתי היום בסרט הזוועה. למעלה מ-40 דקות מקפיאות דם. נשבעתי לעצמי לא לצייץ כלום. אולי חוץ מהמובן מאליו: נקמת ילד קטן, לא ברא השטן".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בן כספייייייית
    JO 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן היה ונשאר חתרן בילתי נלאה , אפשר לסדר לו תחנת שידור במוקטעה לייד ארכי טרוריסט אבו מאזן
    סגור
  • 5.
    הושפל!?
    אסף כ"ץ 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בן כספית ראוי לרחמים, חבל להשחית עליו מילים
    סגור
  • 4.
    אא
    בן כספית הביתה 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קודם כל אין על ערוץ 14 באמת. מדבר לעניין לא מתעסק ברכילות ושואל שאלות לעניין. מייצג באמת את הדעה של הציבור. דבר שני איך בן כספית ממשיך להיות כתב? הבן אדם מסית. משקר לציבור. לא נשכח לו את ההדלפות שלו לגבי משפט נתניהו. הבן אדם הדליף דברים לא מדויקים והוא ועוד אנשי תקשורת שגעו מדינה שלמה. ועם זאת הרבה ומהעם לא הלך אחרי הדעות שלהם. חבל רק שהם הדעה היחידה שהושמעה בתקשורת.
    סגור
  • 3.
    בן כספית כנס
    איתי זרחיה 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ואל תצא. פוליטיקאי עם תעודת עיתונאי.
    סגור
  • 2.
    כספית לך תעשה בוטוקס זקן (ל"ת)
    יורמן 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    כספית
    יוסי 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה שאתה חושב או אומר בקושי מעניין את האולפן שאתה יושב בו. קשה לך תמיד לשמוע את האמת כי היא זרה לך ואתה עסוק בלשנוא כול דבר שהוא לא אתה. מה שזימרי אמר פשוט מדוייק. לא נעים לשמוע אבל אמיתי ומדוייק. ואגב, יש תנועה ערה מאולפני התעמולה לערוץ 14 בעיקר בגלל אחד בשם זימרי
    סגור