תקשורת ומדיה

ישראלים בחו"ל - כך תישארו מעודכנים במה שקורה בארץ

בשל המצב הביטחוני, שירות הטלוויזיה Screen iL מציע חודש ראשון חינם ב-140 המדינות בהן הוא פועל. החבילה כוללת את ארבעת הערוצים המובילים לצד ספריית VOD הכוללת את כל הסרטים הישראלים, תוכן לילדים וסדרות
מערכת ice | 
הישראלים ושעות הצפייה בטלוויזיה (צילום pixabay, vecteezy)
Screen iL שירות הטלוויזיה לישראלים בחו"ל, מציע חווית סטרימינג מתקדמת לערוצים המובילים בישראל לצד ספריית VOD ענפה הכוללת את כל הסרטים הישראלים, תוכן לילדים וסדרות ישראליות. בצל אירועי מלחמת חרבות ברזל, החברה דואגת להשאיר את הישראלים מעודכנים ופותחת את השירות לכל המצטרפים לחודש ראשון ללא תשלום.
בלב השירות מציעים ב Screen iL לישראלים בכל העולם להתעדכן בלייב וב- Catch Up בכל מהדורות החדשות, והתכנים הנצפים ביותר בערוצים: כאן 11, קשת 12, רשת 13 ועכשיו 14 לצד החדשות באנגלית של ערוץ 24i. לאחרונה הכריזה החברה גם על שיתוף פעולה עם חברת צ'רלטון, בבעלות איש העסקים אלי עזור, לשידור כל משחקי ליגת העל בכדורגל לישראלים ברחבי העולם בשידור חי.

לשירות הסטרימינג קיימים אלפי כיום מנויים ב-140 מדינות בעולם והוא זמין על גבי כל מכשירי הטלוויזיות החכמות, Apple TV וכל הסטרימרים התומכים, מכשירים ניידים וגם על גבי מחשבים. מיזם Screen iL הוקם על ידי השותפים המייסדים בן ברנר, טינו מטלון, בני מנשה, יניב גרינוולד ויואב מגד לצד המפיק משה אדרי המשמש כיו"ר החברה.

(צילום: יח"צ Screen iL)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה