תקשורת ומדיה

כתב כאן 11 נגד כתב חדשות 12: "אדם דוחה, רשע"

כתב חדשות כאן 11, עקיבא נוביק, הגיב בכעס גדול למגננה של כתב חדשות 12, ציון נאנוס, על אחד ממובילי המחאה, קוסטה בלאק: "הגזענות מחליאה אותי ועושה לי להקיא, אלא מה, יש לי אפס אמפתיה למפיץ רעל ורשע כמו הקוסטה הזה. הוא אדם דוחה לא פחות, שמפיץ פה תכנים מרושעים ודוחים. עד כאן"
תום נחום |  3
עקיבא נוביק (צילום תאגיד השידור)

האירועים בהם התעמתו מתפללים עם מפגינים על רקע הפרדה מגדרית בתפילות יום הכיפורים במרחב הציבורי בכיכר דיזנגוף ממשיכות לעורר סערה, כאשר כעת, זאת על רקע מתקפה בטוויטר נגד אחד מראשי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, קוסטה בלאק.

משתמש טוויטר בשם מתתיהו גולדשטיין כתב על בלאק כך: "קוסטא בלק (או בשמך האמיתי קונסטנטין צ'סטה) אני לא מתערב בפעילות של הכנסייה הפרובסלבית (אורתודוכסית רוסית) בכל מיני חורים באוקריאנה. אתה נדרש שלא להתערב בנעשה במרחב הציבורי במדינה שהוקמה ביישוב היהודי בארץ ישראל שהקימו אבותיי בדם יזע ודמעות. דיל? לבטל סעיף הנכד". 
 



מי שהגיב לכך בזעם היה עיתונאי חדשות 12, ציון נאנוס, שכתב כך: "איזו גזענות מטונפת. כשהנאצים רצחו את המשפחה של סבתא של קוסטה הם לא שאלו אם הם יהודים לפי ההלכה. פגשתי אותו הרבה לפני המחאה בכתבה על גזענות כלפי יוצאי ברה״מ לשעבר וזוכר שסיפר שסבו וסבתו הם ניצולי שואה ושעשה ברית מילה בגיל 12 כדי לא להיות שונה. עכשיו הוא מקבל תגובות מכוערות כאלה".
 


מי שהגיב לכך בזלזול מסוים הוא עיתונאי חדשות כאן 11, עקיבא נוביק, שכתב בתגובה לנאנוס כך: "אוי ואבוי. מקווה שנפשו העדינה לא נפגעה, והוא ימשיך להפיץ אהבה ואחווה ושלום ורעות בעולמנו. זאת ועוד: גזענות כזאת מחליאה אותי. עושה לי להקיא. גיליתי גם שחסמתי מזמן את הגזען הזה. אלא מה, יש לי אפס אמפתיה למפיץ רעל ורשע כמו הקוסטה הזה. הוא אדם דוחה לא פחות, שמפיץ פה תכנים מרושעים ודוחים. עד כאן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מוסר נורמלי
    ירון 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קוסטה בלאק הזה הוא מסוג האנשים שמקבלים במה כשהם מקימים קבוצת שנאה או מתחילים לרדוף על סף פשעי שנאה קבוצות באוכלוסיה. הוא לא יכול לזכות בהגנה על סמך 'אי גזענות' כי הוא אנטישמי מהסוג הגרוע ביותר, הוא וכל מי שתמך באירועי יום כיפור.
    סגור
  • 2.
    נאנוס והתעלמות שלו מהסתה לשפיכת דם של יהודים אכן מחליאה (ל"ת)
    יניב 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קוסטע וציון חברים טובים.
    המשורר הלאומי 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קוסטע וציון חברים טובים. מרתף בירה רוחני מיוזע הם חולקים. ושמה חברים מפתחים שנאת יהודים מין אנטישמיות מודרנית ולא מתפשרת שלהכחיד יותר מחצי העם חותרת לרמוס את כולם תחת מגפי הקלגס חם צואר המופקר וחבר מרעיו
    סגור