תקשורת ומדיה

אשתו של בן גביר נחשפת: "לתלמידים שלי לא אמרתי"

אילה בן גביר מספרת על השינוי הכי מפתיע בחייה מאז שבעלה איתמר הפך לאיש ציבור. "מאז כבר השלמתי עם מבול השאלות על סוג האקדח"

מערכת ice |  1
איתמר ואילה בן גביר (צילום יונתן זינדל פלאש90)
קוראי עלון השבת הדתי "גילוי דעת", קיבלו השבת טור חדש. לצד הטורים של אושיית הרשת נועם פתחי, כתב ידיעות אחרונות אלישע בן-קימון ועוד, הצטרפה לנבחרת הטורים אילה בן גביר, אשתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.
בן גביר סיפרה על השינוי שהרגישה בחייה מאז שבעלה נכנס לכנסת לראשונה ב-2021. לדבריה, לצד המורכבות בחיים האישיים, הגיע גם שינוי בעבודתה כמורה ללשון. אף שהיא לא ייחסה חשיבות לדעתם של התלמידים שלה וההורים שלהם אודות בעלה איתמר, והפרידה בין המשפחה לעבודה, ישנם תלמידים שזה כן עניין אותם. "כבר השלמתי עם מבול השאלות על סוג האקדח וכמות הכדורים במחסנית", כתבה.

בן גביר מספרת כי במטלת כתיבה שנתנה לתלמידים, חלקם התלבטו האם הם צריכים "לכוון לדעתה הפוליטית". בן גביר מספרת ששללה את הרעיון הזה. "לתלמידים כמובן לא אמרתי דבר ממה שחשבתי על אנשי המחאה, אלא רק עניתי שאצלנו בשיעור כל אחד יכול להביע את דעתו...היו מי שכתבו מאמר עם דעה רחוקה מדעתי, וקיבלו ציונים טובים והוגנים", כתבה והוסיפה, "כל עוד אנחנו מדינה דמוקרטית שהממשלה שלה נבחרת ע"י הרוב ולא נשלטת בידי מיעוט של 15 שופטים שאיש לא בחר, מותר להביע את המחשבות והדעות בחופשיות".
אילה בן גביר עלתה לכותרות בשנה שעברה כאשר צולמה יחד עם נשות ראשי מפלגות הקואליציה, ובלטה עם האקדח שנשאה עמה. התמונה התגלגלה גם לחיקוי ב"ארץ נהדרת". בטור אישי שכתבה לאתר ice, אמרה בן גביר כי "כבר שנים שיש לי נשק להגנה עצמית. פעם הסתובבתי איתו רק בימים שהיה נראה לי שיש צורך גדול, אבל בשנה האחרונה הוא מלווה אותי כמעט לכל מקום, בתקווה שלא אצטרך להשתמש בו וכולנו נצא ונחזור לשלום."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשתו של בין גביר
    אשר 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגדי לבעלך שיקנה לך אקדח דלוק ואם אפשר עם כוונת לייזר
    סגור