תקשורת ומדיה

גלית דיסטל נגד כתב חדשות 13: "דימויים של ילד בן שלוש"

על רקע טקס הפתיחה של הרכבת הקלה, אביעד גלקימן עקץ את השרות רגב ודיסטל-אטבריאן והאחרונה לא נשארה חייבת:  "בן אדם בגיל העמידה שחי בעולם דימויים מטופש של ילד בן שלוש"
מערכת ice |  15
אביעד גליקמן וגלית דיסטל אטבריאן (צילום רשת 13 ויונתן סינדל פלאש90)
היום (חמישי), הושקה הרכבת הקלה בגוש דן, עם נסיעת בכורה, גזירת סרט אדום וטקס נוצץ שנערך בפתח תקווה, בהשתתפות בכירי הממשלה, ביניהם רה"מ נתניהו, שרת התחבורה מירי רגב, שר האנרגיה ישראל כ"ץ ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'. 
לצלילי רעש המוחאים כנגד הרפורמה המשפטית, שהתמקמו מחוץ לטקס, ראש הממשלה נאם ואמר בין היתר: "זהו יום חג לישראל. הבטחנו לחבר בין הערים, בתוך הערים ובין המדינות ואנחנו עושים את כל שלושת הדברים. אנחנו מגשימים היום את חזון התחבורה של ישראל. אלה שתומכים בנו ואלה שמתנגדים לנו - כולם ישתמשו ברכבת הזאת".
השרה רגב נאמה גם כן ומשפט אחד שלה: "נתניהו אתה הקטר שמוביל את מדינת ישראל ושרה את מקור האנרגיה", לא עבר בשלום אצל כתב המשפטים של חדשות 13, אביעד גליקמן, שצייץ: "מעניין מה תהיה תגובתה של שרת ההסתה גלית דיסטל לדברי מירי רגב. לא יכול להיות שרגב תתעלה על דיסטל בחנופה זולה וליקוק עמוק לבני הזוג נתניהו. נמתין לתגובה בסבלנות".
ובכן, שרת ההסברה אכן הגיבה, אבל לדבריו של גלקימן ולא של רגב, כאשר צייצה: "בן אדם בגיל העמידה שחי בעולם דימויים מטופש של ילד בן שלוש. אני נבוכה בשביל השמאל שאלה נציגיו בתקשורת. וואקום אינטלקטואלי מדאיג".
 
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    גלית דיסטל, כדאי שתלמדי מגליקמן מה זאת יושרה ואמת
    ליכוד 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גלית דיסטל, כדאי שתלמדי מגליקמן מה זאת יושרה ואמת, את ששיקרת בקורות חייך, את שמאז שאת בתפקיד ממשלתי פולטת רק דברי אווילות ושיפלות, רק משפילה את עצמך בדברייך , בצעקותייך, בטיפשותך. הורדת את עצמך לשיא השיפלות. איך נתניהו הביא אותך לליכוד וביזה אותנו.
    סגור
  • 12.
    למה
    יוסלי 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העם דורש תשובות למה השרה להדברה לא הוזמנה על ידי שרה לטקס הרכבת הכבדה של דוש דן מי אחראי למחדל זה העם דורש תושבה למה מירי גרב כן ושרה הדברה לא בושה כך לא מנהלים את כיתה הטיפולית של הקיסר
    סגור
  • 11.
    רק להזכיר את שמו...עושה לי חררה ..תעמלן פוליטי
    אורה 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    משפטי...אי אפשר להשמוע אותו...דברי השרה דיסטל ...מתארים אותו במדוייק ...לכאורה...
    סגור
  • 10.
    מיסכן בדרך לפיטורים
    אלי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רק לנקות בתי שמוש מתאים אדם נאלח ועלוב בורא עולם ישלם לו תיזכרו
    סגור
  • 9.
    גליקמן
    שמואל 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ספק כתב הוא פוליטיקאי מובהק שמשתין מהמקפצה אדם חסר נימוסי אתיקה תקשורתית משמש בפועל כשופר של הפרקליטות
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    כלבלב של אל ג'זירה
    אני 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גליקנכס יאפסון אתה כלום ושום דבר אתם מתים מזה שממשלת הימין שולטת ועושה דברים נפלאים לכולם גם לכלבים כמותך וכמו חבר מרעיך
    סגור
  • 7.
    מאיפה הן?
    יוסף 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך הצליחו בליכוד לאסוף נשים שהן חבורת הזבל. גלית דיסטל היא באמת יצור מיוחד שהיה כדאי להציג אותה בגן החיות בחלק של החיות הפחות נחמדות.
    סגור
  • 6.
    צודקת
    ברוך פרנקל 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גלית עד כמה הנך צודקת לצערי זה לא רק אביעד גליקמן מתנהג כמו ילד הן 3 זה כולל כמעט בלי יוצא מן הכלל את כל מנהיגי המחאה מהראשון עד האחרון וכן גם את הלשעברים התנהגות ביריונית וילדותית והייתי מוסיף גם חלולה ללא שום עומק ללא שום יכולת הסברה אמיתית מה ששומעים מהם זה בעקר בושה בושה בושה דמוקרטיה דמוקרטיה דמוקרטיה כמו שאמרתי ילדים בגנון לפעמים הייתי אומר שלילדים בגנון יש אפילו שפה טיפה יותר עשירה יותר מאתגרת ויותר יצירתית לעומת המונוטוניות הדיבלית עד כדי אינפנטילית של אותם שהם לכאורה " מנהיגים" אולי בעיני עצמם איפה הימים שלשמאל היו באמת מנהיגים עם עומק אינטלקטואלי כנראה אלה ימים שהיו ולא יחזרו יותר
    סגור
  • 5.
    דיסטל
    יוסי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גלית את השרה הכי מטופשת בתולדות המדינה,בדיחה מהלכת,מגוחכת ולקקנית שעושה צחוק מעצמה,מתקרבים החגים אולי כדאי שתלכי להיות שופר בבית הכנסת.
    סגור
  • 4.
    השרה הממונה על כתיבת ברכות יומולדת
    שוב חסך בצומי? 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדהים שאחרי מופע הליקוק מעורר הגועל aka שרת התעמולה כותבת ברכת יומולדת ליל"ז היא עוד מעזה להעביר ביקורת על אחרים. עם זאת לי נראה שהלקק של רקב לאשת הרודן הוא התגובה הנחושה שלה לאותה ברכה, כדי לשמור על מעמדה.
    סגור
  • 3.
    גליקמן חסר כריזמה
    אלזה 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל דבריו נאמרים כאילו מפיו של ילד קטן מתלהב ומאדים מדבריו המטופשים ותמיד אינם לענין אלא לגופו של אדם . אנשים כמוהו ויש בערוץ 13 עוד כאלה. הם הם שהבריחו קהל לערוץ 14
    סגור
  • 2.
    היא צודקת. הוא מגוחך (ל"ת)
    סימה 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 1.
    איזו אלופה - ממש נהנתי מניסוח התגובה... (ל"ת)
    כל הכבוד 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • כל מילה בסלע
    תור הזהב 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי ששם לראשו לפיד ןהיפוכו . פרופסורים, אנשי עסקים, קצינים בכירים ,מערכת משפט לא פלא שמשתף הפרקליטות ייצג אותו בתקשורת. נראה לי שאתמול החה להם יום טוב של קנאה .
    סגור
  • אלופה
    יוסי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגובה טיפשית לתגובה טיפשית,המגיב ברמה של דיסטל.
    סגור