תקשורת ומדיה

רביב דרוקר חוטף מכוכב ערוץ 14: "מלקק לעפרה שטראוס"

מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, במתקפה חריפה על רביב דרוקר ועפרה שטראוס: "דרוקר מצדיע לעפרה שטראוס על כך שבשביל לסגור את ערוץ 14 היא מוכנה להפסיד כסף. מילא "עיתונאי" שמאבד רייטינג - מלקק לבעלי מניות שלו כדי שיחסלו לו את מתחריו. אבל האם אשת העסקים המכובדת, עפרה שטראוס התייעצה עם ציבור מחזיקי המניות, לפני שהיא גורמת להם להפסדים כספיים?"
תום נחום |  6
רביב דרוקר (צילום פלאש 90)
החרם אותו מוביל מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, נגד שטראוס, בעקבות החלטת החברה לעצור באופן מיידי את הפרסום בערוץ, על רקע סערת דבריו של עו"ד ארי שמאי, שקרא לשחרורו של יגאל עמיר, ממשיך לתפוס תאוצה, זאת כמו כן, על רקע הצטרפות אתר 0404 לחרם וקריאת ערוץ 14 לרשות התחרות לפתוח בחקירה פלילית נגד שטראוס בעקבות דבריו של פרופ' ירון זליכה בנושא, כאשר כעת, מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, תוקף חזיתית את מגיש רשת 13, רביב דרוקר, שפרגן לשטראוס על רקע החרם אותו היא מובילה נגד ערוץ 14.
ריקלין העלה ציוץ ובו תקף חזיתית את רביב דרוקר ואת עפרה שטראוס וכתב: "הערב בערוץ 13: דרוקר מצדיע לעפרה שטראוס על כך שבשביל לסגור את ערוץ 14 היא מוכנה להפסיד כסף. מילא "עיתונאי" שמאבד רייטינג - מלקק לבעלי מניות שלו כדי שיחסלו לו את מתחריו. אבל האם אשת העסקים המכובדת, עפרה שטראוס התייעצה עם ציבור מחזיקי המניות, לפני שהיא גורמת להם להפסדים כספיים?".
 
כזכור, כל זאת שלושה ימים בלבד לאחר שביום ראשון התקיימה הפגנה של פעילי תנועת 'אם תרצו' מחוץ לביתה של עפרה שטראוס, זאת כידוע, על רקע הטענות לאיומים על חייה של שטראוס בעקבות הסערה סביב החרם.

כעשרה פעילים של ארגון הימין 'אם תרצו' הגיעו הבוקר (ראשון) לביתה של בעלת השליטה בחברת שטראוס, עפרה שטראוס, והפגינו נגד החלטתה להחרים את ערוץ 14 ולעצור את הפרסומים בו, כאשר בשלטים של המפגינים נכתב: "לא קונים שטראוס", כאשר אחד המפגינים צעק במגפון: "עצרת את הפרסום שלך בערוץ 14, אנחנו לא ניתן לטייקונים לשלוט על העם, העם רוצה דמוקרטיה, העם בחר במחנה הלאומי, העם לא בחר בך. אבל את יודעת מה העם יעשה? העם יפסיק לקנות 'מילקי', ויפסיק לקנות 'אחלה', והעם יפסיק לקנות את המוצרים שלך כי את סותמת לו את הפה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    " הלך הזרזיר אצל העורב ".
    חיומי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשותף לדרקר ושטרוס הוא,שינאת חינם,בטינה ושיטנה, ביחס ללמעלה ממחצית העם היהודי. ויוכיחו זאת,בכל צורה ודרך,לעומתית צינית ומעוותת,עקב אובדן שילטון ודרך.
    סגור
  • 4.
    ריקלין יצאת אלוףףף!
    כוכב 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרוקר במפלס 00 מה עוד יגיד כדי להסתיר הלא צופים בעיקר בגללו...
    סגור
  • 3.
    דרוקר
    א 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה המיץ של הזבל לקקן תתביש לך אפס
    סגור
  • 2.
    דרוקר אדם ששונא את הימין איש גס
    מנחם 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    דרוקר הוא אדם ילדותי בזבוז זמן להקשיב לו
    סגור
  • 1.
    רביב דרוקר עיתונאי סוג אפס
    פטריוט 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    רואים את הבעות הפנים של האיש הזחוח הזה שעומדים לנפול ערוץ 14 זה הערוץ הטוב ביותר במדינה דרוקר תתרגל אפסססססססססססססססססססססס
    סגור
  • עיתונאי....????.??
    חיומי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הכבוד האבוד שהוא זוכה לו ממך....???. ראשית אין הוכחה כתובה,שסיים בית ספר לתיקשורת,שנית אם כן,תפקידו האמיתי של עיתונאי הוא,לדווח על מצב קיים,ולא להביע דעה פוליטית כלשהי. זה הבסיס לעיתונות חופשית והוגנת,ולא גיבןב שחטנה שינאה ולעומתיות צינית נבזית.
    סגור