תקשורת ומדיה

רני רהב מפרגן לקרן מרציאנו: "עיתונאית מדהימה, גדולה מהחיים"

השר דודי אמסלם הגיע לריאיון אצל קרן מרציאנו בתכנית חיסכון, וחטף מאיש התקשורת רני רהב על תשובותיו: "אתה שקרן ורמאי, שכחתי שהיא עיתונאית שאי אפשר לעבוד עליה? שהיא בת ליהודת מרוקו, מדימה, אינטלגנטית, חכמה, עיתונאית מדהימה"
מערכת ice |  1
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
איש התקשורת רני רהב, בפוסט נוקב היום (ראשון) נגד דודי אמסלם לאחר הריאיון שערך בחדשות 12 בתכנית חיסכון עם קרן מרציאנו, גם בכל הקשור לפרשות שנקשרו בשמו כמו הדחתו מהמילואים, ובכלל על החלוקה בין אשכנזים למזרחים.
לרהב זו אינה הפעם הראשונה בה הוא תוקף את השר דודי אמסלם, והפעם הוא המשיך במתקפתו נגדו, יחד עם פרגונים למראיינת: "ערב טוב מר אמסלם, מה שלומך? שכחת שקרן מרציאנו היא עיתונאית שאי אפשר לעבוד עליה? שכחת שהיא עושה שיעורי בית? שכחת שהיא בת ליהדות מרוקו מדהימה, אינטלגלנטית, חכמה, עיתונאית מדהימה שלא תעשה לך הנחה כי אתה לא ראוי? מה תגיד עכשיו? אשכנזייה?".

על הכחשתו של אמסלם לגבי זהות עורך דינו הוסיף רהב: "השר אמסלם, אתה שקרן רמאי ובושה לממשלת ישראל. והאמת? לא ידענו שאתה כזה! יושב באולפן מסביר כמה הדירקטור מדהים ואומר ״אני אף פעם לא משקר״ ואז באותה נשימה מסתבר שהוא כתב מכתב בשמך לעיתונאים!! מה יהיה אמסלם? מה יהיה? מה תגיד לנכדים שלך? שקרן מרציאנו לא בסדר? אז זהו, שהיא הכי הכי הכי שיש. היא ישרה כמו סרגל וגדולה מהחיים! ואתה? קרן לא עושה צחוק מעצמה. זה אתה שעושה צחוק מכולנו. נ.ב. כולם סתומים, כולם מטומטמים רק אתה מבין? אתה שוק הכרמל. הגיע הזמן שבבחירות בעוד שנתיים וחצי בבחירות הבוחרים בליכוד ישלחו אותך הביתה וביי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רהב,אל תתרברב (ל"ת)
    דובי 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור