תקשורת ומדיה

סיון כהן נגד מאי גולן: "הסגנון, המילים הקשות והאלימות, בושה!"

עיתונאית חדשות 13 הגיבה לנאומה של השרה בתום אישור הצעת החוק שהפכה את הרשות לקידום מעמד האישה לכפופה למשרדה: "בחלומותיי השחורים לא חלמתי שאראה נאום כזה על בימת הכנסת"
מערכת ice |  2
השבוע, עברה בקריאה טרומית הצעת חוק שתכפיף את הרשות לקידום מעמד האישה לשרה מאי גולן, מה שעורר סערה גדולה, כאשר הרשות למעשה מאבדת את עצמאותה והופכת לישות פוליטית.
אלו חלק מהדברים שאמרה השרה גולן לאחר שהצעת החוק עברה: "ולמען הסר ספק וכדי שהדברים יהיו ברורים, הרשות היא לא מדינה עצמאית, למקרה שמישהו התבלבל, הרשות פועלת על פי מדיניות השר ואם למישהו יש בעיה עם זה, אז כמו שמנחם בגין אמר 'אם מתעקם לו האף, הוא יכול בהחלט להישאר עם אף עקום'. עכשיו, זה נכון, שהרצון של המפגינים והמפגינות הוא שהפקידים ינהלו את השרים והתשובה שלי היא לא! פשוט לא. המדיניות על פי חוק היא של שר, גם ברשות".
היא הוסיפה: "אני גם אציין מעל בימה מכובדת זו ששמעתי שכמה ארגוני נשים פנו לראש הממשלה, פנייה בהובלת מנכ"לית שדולת הנשים, שמקפצת מהפגנה להפגנה נגד הממשלה, נגד הרפורמה, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והשם יודע מה עוד. היא עסוקה מאוד, אבל מאוד בלהפחיד נשים בכל מיני סיסמאות חלולות כמו קץ הדמוקרטיה, הדיקטטורה, סוף האנושות וכל מה שבסיבה. כולם יהיו רגועים, אני אכן, מעמקי ליבי, מאמינה אדוקה בערכי המשפחה המסורתית, שומו שמים. הדבר השני, רק אני וצוות משרדי נחליט מהי המדיניות, לא הגברת המנכ"לית לענייני הפגנות והפחדות, לא אתם, לא המשפיענים, לא הפקידים ובטח ובטח לא המפגינים".
 
עיתונאית חדשות 13 סיון כהן-סבן, ביקרה בחריפות את הדברים הללו של גולן וצייצה: "את מאי גולן הכרתי לפני לא מעט שנים כשהתארחה אצלי בהכל כלול. צעירה חדת לשון, חדורת מוטיבציה, שנהגה להגיע עם האימא המקסימה שלה לאולפנים. הערכתי את הדרך שעשתה לאם יחידנית, את המאבקים שניהלה מתוך הקושי בדרום ת״א ואת המסירות בה טיפלה באימה. בחלומותיי השחורים לא חלמתי שאראה נאום כזה על בימת הכנסת. הסגנון, המילים הקשות והאלימות, ההסתה והמחשבה שכולנו כאן נתינים של הפוליטיקאים האלים ש'הגיעו לשלוט ולמשול'. בושה!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גולן
    צאפית 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איכשהו מלאה רגשי נחיתות מתאימה ללקק התחת של ביבי ולא ראוייה לתחום מינויה לשרה
    סגור
  • 1.
    נאום בחסד עליון מפחיד את סיוון כהן
    רובי 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נאום פשוט אמיתי לא מתנשא לא וולגרי סתם מילים אמיתיות מחממות את הלב מילים שאומרות דברים כהווייתם מילים שכן מדברות נגד מי שהרפורמה מפחידה אותו אז מה סיוון כהן איבדת אותי אם זהו הנאום שלא ציפית לשמוע בחלומותייך השחורים לכי לאיראן לכי לאמריקה לא כאן עזבי את לא מועילה ממילא בכלום ושום דבר חלאס עם ההפחדות וההכפשות של הצד הימני טוסי לנו מהעיניים
    סגור