תקשורת ומדיה

שמעון ריקלין חושף: מדוע הוריד פרופיל בטוויטר?

"לאנשים ששואלים אותי מדוע הורדתי פרופיל כאן. לא זה לא רק בגלל שלושת בשבועות", כתב ריקלין; "זה בגלל שאנחנו בתקופה אפלה ואלימה. שמגובה ומקודמת על ידי בכירי המוסדות. ולכן דיבורים לא משפיעים וגם לא מעניינים באמת"
מערכת ice | 
שמעון ריקלין (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
משתמשים חדי עין שמו לב כי בזמן האחרון איש התקשורת שמעון ריקלין, יש לציין באופן שמאוד לא מתאים למוניטין שלו, התחיל לצמצם את נוכחותו בטוויטר. חלק חשבו כי היה עסוק בדברים אחרים או אולי אפילו קיבל הרחקה, סנקציה כלשהי מהרשת החברתית או אולי פשוט עבר למתחרה של מטא Threads. אבל היום (ראשון), חזר ריקלין לצייץ ונתן תשובות לעוקבים. 
"לאנשים ששואלים אותי מדוע הורדתי פרופיל כאן. לא זה לא רק בגלל שלושת בשבועות", כתב ריקלין. "זה בגלל שאנחנו בתקופה אפלה ואלימה. שמגובה ומקודמת על ידי בכירי המוסדות. ולכן דיבורים לא משפיעים וגם לא מעניינים באמת". 

ריקלין אז עבר לדבר על המצב במדינה על רקע התחדשות ההפגנות ברחבי הארץ סביב הרפורמה המשפטית, כאשר השיא היה ברביעי שעבר לאחר מסיבת העיתונאים של מפקד מחוז תל אביב עמי אשד. 
"כאסח צרחות דחיפות השחתת רכוש ציבורי חסימות זה מה שהולך עכשיו. כל המסיתים בתקשורת", כתב. "כל הדוחפים לאלימות ופרימת הקשרים. שום דבר לא מצדיק את מסע הטירוף נוטף הקצף שלכם. ומכיוון שאין באמת הנהגה בשמאל. שפיכות הדמים ממש מעבר לפינה באין עוצר. משוגעים רדו מהגג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה