תקשורת ומדיה

אברי גלעד חושף: מדוע אני מחרים לבנותיי את הסמארטפון?

המגיש חשף בטורו: "תקשורת הסלולרית משטיחה את הרגשות, מדכאת את השפה, הופכת את כל הילדים לחסרי פנים וזהות, תקועים במסך כל היום, מצייתים כמו זומבים להוראות הפעלה מהטיקטוק, מתגוננים ומתקיפים"

מערכת ice |  2
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
לצד העובדה שמגיש רשת 13 אברי גלעד התרגש לראות מה קרה כמה מטרים מביתו עם מחווה של תושבי היישוב עלי אחרי הפיגוע הרצחני בתל אביב על ידי מחבל שהתנגש במכוון בהולכי רגל על המדרכה, הוא הביע את העמדה שלו לגבי חינוך ילדים וכיצד יש לנהוג.
בטורו בישראל היום כתב: "קראתי השבוע אמירה שאהבתי. "ב־20 השנים הבאות האנשים המצליחים ביותר בעולם יהיו אלה שהוריהם לא נתנו להם גישה לרשתות חברתיות בילדותם". למה? כי התקשורת הסלולרית משטיחה את הרגשות, מדכאת את השפה, הופכת את כל הילדים לחסרי פנים וזהות, תקועים במסך כל היום, מצייתים כמו זומבים להוראות הפעלה מהטיקטוק, מתגוננים ומתקיפים. אין להם מרחב ליצירת זהות עצמית, אין להם שדה ללימוד תקשורת אנושית. לכן ילדים שגדלים היום בלי, למרות שנראה כי הם מפגרים במרוץ הטכנולוגי, יהיו מובילי האנושות בעוד עשור ועשוריים" 
גלעד הסביר לדבריו כי הורה אשר נותן טלפון לילד קטן במהלך השנים שבהן מתעצבת חשיבתו, למעשה גורם לו נזק רב וקובע כי גורלו יהיה לגדול כמו כולם, בלי לתת להם שם יתרון יחסי ממשי לחייהם הבוגרים.
גלעד אגב ידוע כגורו של כושר ותזונה נכונה והוא הבהיר לא פעם כי הוא מחנך את בנותיו באופן שונה מזה שמרבית ההורים מחנכים את ילדיהם, הוא הצהיר על עצמו במשך שנים כי הוא אינו אוהד נלהב של הקדמה והדבר בא לידי ביטוי גם בהחלטתו זו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הרווחה בדרך אלייך
    זהירו זהירות זהירות 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי אברי אברי. הילדות יתלוננו לרווחה ואתה תגיע לכלא. כל הורה בסכנה מהרווחה.בטח על החרמה
    סגור
  • 1.
    אשרייך אברי
    ט... 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שקורה לצערינו כל מה שהילדים מתנהגים זה שהם מחקים כל דבר שרואים בתקשורת או כל דבר שיכול להשפיע עליהם לרעה
    סגור