תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג מתפוצצת: "מביאים עלינו אסון. גזענות, בורות ואכזריות"

כוכבת 'המפקדת' ו'שמיים אדומים', אלונה סער, שיצאה להגנתו של האקס אמיר חורי שביקר את המבצע של צה"ל בג'נין, חטפה ביקורות קשות על כך וזכתה להגנה מצדה של פאולה רוזנברג: "תעזבו את אלונה סער בשקט. ממתי לא להיות גזעני ולגלות חמלה לכאב וסבל של אדם באשר הוא אדם הפך למעשה לא יהודי?"
תום נחום |  4
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
מוקדם יותר היום, השחקן אמיר חורי, שרשום בקאסטים מפוארים של לא מעט סדרות ישראליות מצליחות, ביניהן פאודה, תאג"ד ואיסט סייד, יוצא במסר בעמוד האינסטגרם שלו, לאור מבצע "בית וגן" שהוכרז הבוקר בעיר ג'נין. בסטורי שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, שיתף חורי סרטון של עמוד אינסטגרם פרו פלסטיני וכתב: "ג'נין תחת מתקפה כבדה".
השחקן, שבמשך שנתיים היה גם בן זוגה של אלונה סער, משחק בימים אלה לצידה ולצד מאור שוויצר ושמות גדולים נוספים בדרמה החדשה ברשת 13, "שמים אדומים". בסדרה הוא מגלם את דמותו של עלי, בחור ערבי מנהל את חייו בחברה יהודית ומתכונן ללימודי רפואה בחו"ל.

בין הראשונים לצאת נגד אמירותיו הייתה כוכבת הרשת ליאל אלי. "אמיר חיימיייייי, אתה מוזמן ללכת לגור בג'נין אם אתה כל כך דואג להם ולשלומם", כתבה אלי בסטורי באינסטגרם. "ג'נין זה אשכרה מוקד טרור עם כל כך הרבה רוצחים בפנים. איזה מנותק ומסוכן זה מצד שחקן בישראל שמקבל במה מישראלים להגיד כזה דבר (ליאור רז אשכרה הבמאי של הסדרה שהוא משחק בה)".
האקסית והקולגה לא נשארה חייבת ותוך זמן קצר תקפה את דבריה של אלי ויצאה להגנת חורי. "מה זה מוזמן ללכת לגור בג'נין?! שולחת בן אדם לחיות בלי אזרחות ישראלית כשהמשפחה שלו כאן מלפני קום המדינה בגלל שהוא מגלה אמפתיה לבני העם שלו?", אמרה סער. "הכאב של התושבים בגדה המערבית לא בא על חשבון כאב של יהודים תושבי עוטף עזה. אפשר לחמול ולכאוב את הכאב של כולם ובמיוחד לא להתנשא על אדם שגם ככה מתנשאים עליו מתוקף היותו ערבי. הוא לא אזרח פחות ממך. ממש, ממש אהבתי אותך וממש ביאסת אותי". 
בהמשך, לאחר שספגה מתקפות וביקורות קשות על רקע החלטתה לצאת להגנתו של חורי, אלונה סער כתבה לכל המבקרים בסטורי כך: "יאללה לרדת מהעץ כל מי שהחליט שאני תומכת בארגוני טרור שישב בלול, תתביישו בעצמכם על ההאשמות שלכם נטו כי אני לא שולחת לעזה אנשים על ימין ועל שמאל. אתם לא אוהבים את המדינה יותר ממני ולא כואבים מוות של חיילים יותר ממני ולא סולדים ממחבלים יותר ממני ולא בטיח. סעו לשלוםםםםם".
מי שיצאה להגנתה של אלונה סער היא לא אחרת מאשר מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12, פאולה רוזנברג, שכתבה בסטורי שלה כך: "Leave Alona Alone! ממתי לא להיות גזעני ולגלות חמלה לכאב וסבל של אדם באשר הוא אדם הפך למעשה לא יהודי? התבלבלתם, היהדות מצווה לכבד את הגר, אל תנכסו את הדת כדי להצדיק את הבורות והאכזריות שלכם. בטח שלא להתנכל למי ששומר על הערכים האלו, תעזבו את אלונה סער בשקט, תתמקדו בדאגה ממעשיהם של אלו שמחריפים את הפילוג והמדון ומביאים עלינו אסון".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בלי טרור
    מלחמת עולם 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבר אחד מכעיס אותי. שאין להם ביקורת אמיתית על הטרור. אם אתה אזרח המדינה תהייה נאמן למדינה ולא לאיזה פלג של טרוריסטים שבמקרה הם ערבים כמוך. רוב הערבים גם לא יעברו למדינה פלסטינית אם תקום. טוב להם בישראל. אז לא לירוק מהבאר ששותים ממנה. המנהיגים הערבים עושים עוול בזה שתמיד מגיבים פוליטית ולא מטפלים מעשית בערים הערביות.
    סגור
  • 3.
    מעניין
    Udi 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אפשר לצפות מבת האנס ששוכבת עם האויב
    סגור
  • 2.
    מטורללת (ל"ת)
    סימה 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האמת תמיד צפה
    פיני 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשורה התחתונה אנשים שחקנים ככל שיהיו לא יכולים להסתיר את דעותיהם.
    סגור