תקשורת ומדיה

מגישת קשת 12 מאיימת: "מי שיקלל ויפגע בנו – ייפגע"

סיון רהב מאיר מתפללת להצלחת חיילי צה"ל במבצע בג'נין: "פרשת בלק מתארת אויב שרק רוצה לקלל את ישראל. לא לבנות לעצמו, לא להתפתח ולפרוח ביחד, אלא רק להרוס לנו. לצערנו אנחנו רואים זאת לפעמים עד היום. הברכות בפרשה מתארות את החזרה של עם ישראל לארץ ישראל כתהליך היסטורי וחיובי שיצליח, ושיביא ברכה לעולם כולו"
מערכת ice |  3
סיון רהב מאיר
המבצע בג'נין מעורר דאגה אצל הורים רבים היום (שני) ברחבי ישראל, שמייחלים לחזרה בשלום של חיילי צה"ל שחיסלו מספר מחבלים ועצרו עשרות מבוקשים כדי להחזיר את ההרתעה במחנה הפליטים.
גם מגישת חדשות 12 סיון רהב מאיר שיתפה את דעותיה: "אחרי שורה של פיגועים קשים וכואבים, ישראל פתחה הלילה במבצע נרחב נגד הטרור באזור ג'נין. נלמד כמה דברים מהפרשה שקראנו בשבת, להצלחת חיילי צה"ל".

רהב מאיר כתבה: "פרשת בלק מתארת אויב שרק רוצה לקלל את ישראל. לא לבנות לעצמו, לא להתפתח ולפרוח ביחד, אלא רק להרוס לנו. לצערנו אנחנו רואים זאת לפעמים עד היום. הברכות בפרשה מתארות את החזרה של עם ישראל לארץ ישראל כתהליך היסטורי וחיובי שיצליח, ושיביא ברכה לעולם כולו: "הֶן עָם כְּלָבִיא יָקוּם וְכַאֲרִי יִתְנַשָּׂא... דָּרַךְ כּוֹכָב מִיַּעֲקֹב וְקָם שֵׁבֶט מִיִּשְׂרָאֵל... וְיִשְׂרָאֵל עֹשֶׂה חָיִל". אמן, בקרוב".
עוד היא הוסיפה: "וגם: "כָּרַע שָׁכַב כַּאֲרִי וּכְלָבִיא מִי יְקִימֶנּוּ" ורש"י מסביר: יתיישבו בארצם בכוח ובגבורה. אנחנו לא נחזור לכאן כעלה נידף, אלא בביטחון עצמי, בהרתעה. ובהמשך: "מְבָרֲכֶיךָ – בָרוּךְ, וְאֹרְרֶיךָ – אָרוּר". אנחנו רוצים שלום וברכה ושקט. רק מי שיקלל ויפגע בנו – ייפגע, הוא ארור, אבל יש בני ברית, יש תומכים, יש מברכים, שיהיו בצד הנכון של ההיסטוריה ויבורכו.
לסיום היא כתבה: "יש כוח למילים. הפרשה כולה עוסקת בעוצמה של מה שיוצא לנו מהפה. אז נאמר ונתפלל ונברך גם אנחנו לשלום כוחות הביטחון ולשלום תושבי ישראל כולה. שיתקיימו בנו כל הברכות בפרשה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טינופת דתיה (ל"ת)
    שרוליק 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חלשה
    דידי ימין 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את לא מסוגלת ליפגוע בזבוב חלשה וחכמה בלילה
    סגור
  • 1.
    הכבוש
    רוני 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי עם ברינות הכבוש ושפיכת דמים דיי עם ההזיות ארץ ישראל השלמה זה בספרי ההסטוריה
    סגור