ויראלי

סיון רהב מאיר הושפלה: "מחלטרת בלי הפסקה"

לאחר שדוד ורטהיים טען: "יד רוחצת יד, בכישרון ובכשרות מלאה", הוא נאלץ להתנצל על דבריו: "מתברר שסיון רהב-מאיר אינה מקבלת כל תשלום מערוץ ״הידברות״ ולא עובדת שם, וכי גופים רבים מסקרים אותה ועושים שימוש חופשי בתכניה"
מערכת ice |  2
סיון רהב מאיר
ביקורת קשה מאוד הטיח אמש (חמישי) עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים במגישת חדשות 12 והעיתונאית סיון רהב מאיר, זאת בשל טענתו כי היא מופיעה ב'ערוץ ההידברות' ומקבלת תשלום בו ומשכך מקדמת אותו בתכניה בעבודה בחדשות 12 לכאורה.
ורטהיים הסביר: "יד רוחצת יד, בכישרון ובכשרות מלאה: זוכרים את הכתבה המרתקת של סיון רהב מאיר מאתמול בחדשות 12 על התוכנית החדשה של ערוץ ״הידברות״ שבה החרדיות מדברות על הכל?  על דבר אחד לא דיברו שם: על זה שרהב מאיר מחלטרת ומקדמת את הערוץ הזה ללא הפסקה בטורים, סרטונים ודעות. למעשה ממש עובדת בו. נדבר".
 
אלא, שהבוקר ורטהיים פרסם הבהרה וכתב: "מתברר שסיון רהב-מאיר אינה מקבלת כל תשלום מערוץ ״הידברות״ ולא עובדת שם, וכי גופים רבים מסקרים אותה ועושים שימוש חופשי בתכניה. ובנימה אישית, אמר קוהלת החכם "טוב שם משמן טוב" וצר לי אם בלי משים פגעתי בשמה הטוב".

עוד הוסיף בהומור ורטהיים: "ובנימה אישית, בעזרת השם עוד נשב בצהרי שבת לסיר של טשולנט ודברי תורה, יחד עם ידידה, מרים פרץ וצופית גרנט".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סיון רהב מאיר מדהימה! ושימותו הקנאים! (ל"ת)
    חן 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    סיון רהב מאיר
    ציפי 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אשה משכמה ומעלה. אשה אהובה על כולם
    סגור