תקשורת ומדיה

פרידה עצובה מאברי גלעד: "תודה על הכל, מעריץ מאז ומתמיד"

המאייר יהודה נוני נפרד מישראל היום והטורים של גלעד: "שלוש שנים אני מצייר עבור חברי אברי גלעד ועבור ישראל  היום , שלוש שנים שבהם איירתי לעשרות טורים משותפים ועמודי שער ואמצע, באהבה ענקית ,בחגים, בחופשות, בחולי, בטיסות, איפוא לא ,כול שעה, כול רגע"
מערכת ice |  8
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
אחרי שבסוף השבוע אברי גלעד נפרד בעצב מיהודה נוני, הצייר שדאג להעביר את המסר של המגיש בטורו ב'ישראל היום' מדי שבוע מסיים את תפקידו ולכותב הטור לא היה שום רצון אחר מאשר להעניק לו מילים חמות על העבודה המשותפת, כעת הצייר המוערך נפרד בעצמו מגלעד.
נוני כתב: "שלוש שנים אני מצייר עבור חברי אברי גלעד ועבור ישראל  היום , שלוש שנים שבהם איירתי לעשרות טורים משותפים ועמודי שער ואמצע, באהבה ענקית ,בחגים, בחופשות, בחולי, בטיסות, איפוא לא ,כול שעה, כול רגע ,הנייד והטבלאט  תמיד לצידי מוכן לצו השעה שמגיע מחברי המחונן".

עוד המשיך: "כול טור שנשלח אלי קראתי אותו בשקיקה מספר פעמים עד שדקלמתי אותו בעל פה והפכתי אותו לסרט שרץ בראשי. כול טור זכה למספר איורים שאפילו מערכת העיתון לא קיבלה , אלא חברי היקר אברי  ומה שבחר זה מה נשלח. עשרות חברי כנסת ציירתי בכול מיני פוזיציות ומצבים,  נשיאי מדינה, ראשי ממשלה, בזכותך זכיתי לקבל מהם אישית שיחת טלפון או הודעה קולית  לנייד ..עם תודה מרגשת ומחמאות גדולות".
עוד המשיך לשבח: "אפילו למשרד של טראמפ הגענו עם ציור שהתפרסם בכול העולם.  טורים שלך מאותרים עם הציורים שלי פורסמו ומפורסמות מידי שבוע ברחבי הגלובוס במגזינים יהודים לוס אנגלס . ניו יורק ועוד".
לסיום כתב: "זה הדהים אותי מחדש כול פעם שאברי ידע בדיוק מה שאני הולך לצייר עוד לפני שהתחלתי לצייר זה מדהים לפעמים איך המוחות מסונכרנים בשלמות באותו קו מחשבת היצירה שלנו,  וזה קרה גם השבוע שידעת בדיוק מה אני מצייר . תודה על הכול וללא ספק נמשיך לעבוד ביחד, תודה על הפירגון הענק, תודה עבור המילים החמות  מעריך זאת מאוד. תודה חבר יקר אוהב אותך ומעריץ מאז ומתמיד. תודה ענקית  לחברי היקרים ואהובים  מהמערכת. מירי היקרה, ינקי חברי היקר, יריב אח בלב שאותו שיגעתי במשך כול התקופה, טל אריאל יקיר המהממת. ברוך רון התותח. וכמובן גם  לך איי שם למעלה חבר יקר העורך הראשי שלנו  רז ישראלי ז"ל וזה הציור שלי שציירתי אותו".
גלעד כתב: "נוני, זה היה האיור הראשון של נוני למדור שלי בישראל היום. תראו איזה יופי. תיאור מדוייק של המציאות. אהבתי אותו מהציור הראשון, נגע בליבי. היום היה האיור האחרון שלי לטור שלי. נגמר. בעיתון רוצים לגוון".
 
עוד הסביר גלעד: "נוני התחיל לצייר עבור הטור שלי לפני שלוש שנים. הכרתי אותו מאייטם בתכנית הבוקר שם התברר שהאינסטלטור מהרצליה הוא צייר גאון, הוא מצייר על הטלפון, עם עט, ואחר כך על טאבלט, ואחר כך נהיה הייצגן של סמסונג לקהילת המאיירים בעולם, ואחר כך מכר עבודות איפה לא, כולל בארמון. הבנאדם הזה לא מפסיק לצייר. כל הזמן. באמצע הלילה אני מקבל ציורים שלא קשורים לטור, סתם מחשבות, רעיונות, הכל מצוייר כמו תמונה, ביד, לא בינה".
עוד המשיך המגיש: "כשאני שולח לנוני טור, ביום שני, לוקח לו 12 שעות לחזור אלי עם שלוש אפשרויות לפחות, כל אחת טובה מהשניה. קשה לבחור. הוא חיית עבודה, לא ישן בלילות ומצייר. יש בו ציור הדורש להיווצר בכל רגע. והוא אינסטלטור בעצם. כן? עובד באינסטלציה. ומצייר תוך כדי".
לסיום בירך אותו גלעד: "זכיתי לעבוד עם אומן כזה. רמה גבוהה מאד. נמשיך ליצור יחד דברים מחוץ לדפי העיתון כי נהיינו חברים נאמנים ומשמחים איש את רעהו. תודה יהודה נוני, כיף שיש לך טאבלט. וכישרון מן אללה".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אכזבה קשה ביותר (ל"ת)
    אברי גלעד עדיין חי 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 6.
    מעולה
    חליל 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הצלחה לכולם
    סגור
  • 5.
    איזה כותרת. כאילו מישהו מת (ל"ת)
    תרגיעו 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    הציור למעלה של אברי, מדהים ! (ל"ת)
    יניב 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    לא מעניין
    יאנה ינוביץ 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אתנו הוא לא מעניין וגם פחות תשימו תמונה של אברי גלעד כי הוא עושה לי בחילה פרצוף של אדם רע יש לו ממש רע
    סגור
  • את לא מענינת יא כונפה
    המצליפה 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תחזרי לחור ממנו זחלת. אנשים מגיעילים כמוך עושים בלילה תמידית
    סגור
  • 2.
    ציורים באמת יוצאים מן הכלל
    אחת, כאן בארץ 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל כל כך קשה לומר בעברית תודה לאלהים? עברית שפה יפה אבל כנראה שבשבילו עברית קשה שפה...
    סגור
  • 1.
    גאון
    מייאו 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גאון מי שערך את הכותרת לכתבה
    סגור