תקשורת ומדיה

עמית סגל ואבישי גרינצייג תובעים גולש - ותיאמו הודעה זהה

פרשן חדשות 12 וכתב תאגיד השידור פרסמו יחדיו כי כל אחד מהם תובע את הבלוגר אבי וייס בסך 500,000 שקל. החודש ניצח גרינצייג בתביעת לשון הרע נגד אלי ציפורי
מערכת ice |  2
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
תיאמו תביעה? פרשן חדשות 12 עמית סגל, והכתב לענייני משפט בתאגיד השידור הציבורי אבישי גרינצייג, פרסמו הערב בהפרש של דקה, הודעה זהה על תביעת לשון הרע כנגד בלוגר.
עמית סגל פרסם בחשבון הטוויטר שלו: "בלב כבד ולאחר תקופה ממושכת מאוד של הבלגה, נאלצתי היום להגיש תביעת לשון הרע בסך 500,000 שח נגד אבי וייס, המכונה משום מה מוטי53, על עשרות שקרים מוחלטים שפרסם נגדי בתפוצת נאט״ו במשך שנים, לרבות הטענה שתפרתי את תיק 4000, שהסגרתי מקורות בשידור חי, עברתי על כל כללי האתיקה ועוד. תודה לעורכי דיני אוהד רוזן ונתן שוורצמן וברכות לאבי וייס שיקבל כעת הזדמנות לחשוף בבית המשפט את ההוכחות לטענותיו".

במקביל, פרסם גרינצייג בטוויטר שלו: "בלב כבד ולאחר תקופה ממושכת מאוד של הבלגה נאלצתי היום להגיש תביעת לשון הרע בסך 500,000 שח נגד אבי וייס, המכונה מוטי53, על עשרות שקרים מוחלטים שפרסם נגדי בתפוצת נאט״ו במשך שנים, לרבות הטענה שפעלתי להטות את הבחירות, ביצעתי שורת עבירות פליליות, הסגרתי מקורות, שיבשתי מהלכי משפט, ועוד. תודה לעורכי דיני אוהד רוזן ונתן שוורצמן, וברכות לאבי וייס שיקבל כעת הזדמנות לחשוף בבית המשפט את ההוכחות לטענותיו".
 
בתחילת החודש, העיתונאי אלי ציפורי הפסיד בתביעת לשון הרע לאבישי גרינצייג, בשל השמעת גידופים חוזרים ונשנים. בפסק הדין נקבע כי ציפורי ישלם לגרינצייג 200 אלף שקל במצטבר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יפי נפש
    שלמה 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מעריך אנשים שתובעים אחרים
    סגור
  • תיזהר יתבעו אותך על הכינוי
    אחת 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וינצחו אם אתה איש ימין
    סגור