תקשורת ומדיה

ינון מגל מפתיע: חיסכון של למעלה מ-316 מיליארד שקל

ינון מגל ממשיך לסתור את טענות מתנגדי הרפורמה המשפטית לפגיעה בכלכלה הישראלית, כאשר הפעם עסק בדו"ח העשור של איגוד הגז הטבעי ו-BDO: "כל משק בית חסך בעשור החולף למעלה מ-120 אלף שקל"
תום נחום |  2
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
אחרי שחגג את עסקת הענק של אינטל בקריית גת והתייחס לעסקה הנוספת שלה בנתניה, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, ממשיך לחשוף בפני עוקביו בטוויטר כי למרות טענות מתנגדי הרפורמה במערכת המשפט, המצב הכלכלי בישראל טוב וכי אין פגיעה משמעותית על רקע קידום הרפורמה.
מגל התייחס הפעם לתגליות הגז הישראליות ולהשפעתן על הצרכן הישראלי, כאשר כתב בציוץ בטוויטר: "בום! דוח העשור של איגוד הגז הטבעי ו-BDO: החיסכון המצטבר למשק בעשור האחרון: למעלה מ-316 מיליארד שקלים. כל משק בית חסך בעשור החולף למעלה מ-120 אלף שקלים. 20 מיליארד שקלים שולמו ישירות לקופת המדינה. עד 2030 הסכום יזנק ל-90 מיליארד. מחיר החשמל בישראל נמוך בכמחצית מהמחיר באירופה".
 
בתוך כך, כפי שכתב לפני יומיים על רקע השקעת המיליארדים של תאגיד הענק אינטל בקריית גת, בגובה של לא פחות מ-25 מיליארד דולר בהקמת מפעל חדש בעיר הדרומית, למגיש 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14, ינון מגל, יש בטן מלאה על רקע הטענות הרבות שעלו בחודשים האחרונים, לפיהן הרפורמה המשפטית וממשלת נתניהו יפגעו בהשקעות של חברות הייטק גדולות בישראל ויגרום לפגיעה אנושה בכלכלה הישראלית.
מגל העלה תחילה סרטון של ראש אגף התקציבים במשרד האוצר לשעבר, שאול מרידור, שטען לפני מספר חודשים שאינטל תעזוב את ישראל ואת קריית גת בעקבות הרפורמה במערכת המשפט, כאשר מגל כתב על כך: "לפני ארבעה חודשים העלו החרטטנים מהמחאה את הסרטון המביך הזה של שאול מרידור. מי שהיה ראש אגף התקציבים באוצר טען ש"בפעם הבאה שאינטל תרצה להשקיע בקריית גת, לא יהיה את אינטל, כי עכשיו המדינה הזאת כבר לא בטוחה למשקיעים" אתם מבינים כמה פייק הם מאכילים אותנו יום יום?".
 
עוד הוסיף מגל: "אגב, אינטל משקיעה גם בנתניה, שם תקים חוות שרתים ומגדל משרדים בעלות של מאות מיליונים. אמנם קטן לעומת עשרות המיליארדים של קריית גת, אבל עדיין מאות מיליונים...".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מסכן. הוא חי בסרט רע מאוד הבחור.
    אדם 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הוא מתחיל להפחיד כבר.
    סגור
  • 1.
    רק לא הבנתי איך ענין הגז קשור לסיפור הרפורמה
    דנה 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם הכתבה לא ממש מסבירה את זה.. הוא טוען כאילו שיש לנו מספיק כסף מהגז כך שלא משנה כמה נפגע בכלכה עדיין יהיה טוב ?
    סגור