תקשורת ומדיה

רביב דרוקר מטיל פצצה: "הופתעתי, זה סיכון גדול"

עיתונאי חדשות 13 סיפר על הפוליגרף שביקש אבי חימי לעבור: "שלחנו אותו לבודק קשוח, טוביה אמסל, אחד שלא מהסס לחתום על תוצאות לא נעימות. סיכמנו על השאלות הכי חודרניות. הערב במהדורת השבת, פרסום של הפוליגרף וראיון סוער של עו"ד אבי חימי, אחרי חקירת המשטרה ואחרי שהמתלוננת כנגדו נחשפה והחריפה את תלונתה"
מערכת ice | 
רביב דרוקר (צילום רשת 13)
בחודש פברואר האחרון, אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין בישראל לשעבר, עורר סערת ענק בישראל אחרי הדיווח שפורסם נגדו ב"אזור בחירה" של "רשת 13" על ידי העיתונאית אילה חסון, בו נטען כי ביצע מעשה מגונה לכאורה במהלך שיחת וידאו עם עורכת דין שהיה עמה בקשר, ואף המליץ עליה לתפקיד שופטת, בעקבות זאת החליט להתפטר מתפקידו לא לפני שתקף בחריפות את כל הצדדים המעורבים.
כעת, רביב דרוקר, העיתונאי המוביל בחדשות 13, כותב: "לפני כחודש אבי חימי הציע שניקח אותו לפוליגרף. אנחנו נבחר את הבודק, נקבע את השאלות. הופתעתי. זה סיכון גדול. בדר"כ כשאדם עושה פוליגרף פרטי, הוא רוצה לשלוט בתוצאות".
 
דרוקר הבטיח: "שלחנו אותו לבודק קשוח, טוביה אמסל, אחד שלא מהסס לחתום על תוצאות לא נעימות. סיכמנו על השאלות הכי חודרניות. הערב במהדורת השבת, פרסום של הפוליגרף וראיון סוער של עו"ד אבי חימי, אחרי חקירת המשטרה ואחרי שהמתלוננת כנגדו נחשפה והחריפה את תלונתה".
רק בשבוע שעבר חימי נחקר במשטרה בחשד למעשים מגונים והפרת אמונים, זכר לדברים שעלו בתחקיר. כזכור, על חימי הופעל לחץ כבד להתפטר מתפקידו גם על ידי בכירים רבים בממשלה, וכעת הוא כאמור אכן פרש מתפקידו, למרות שכך או כך הוא במילא צפוי לסיים בקרוב את תפקידו. בינתיים, הוא החליט לעלות להתקפה נגד המתלוננת והתחקיר, כששלח מכתב ל-433 עם תלונה לפגיעה בצנעת הפרט שלו וכי הוא מוכן למסור את המכשיר הסלולרי שלו להוצאת איכונים, כפי שפרסם גיא פלג בחדשות 12.
אגב, בנוסף לתלונה במשטרה, הגישה קוליאן תלונה גם לוועדת האתיקה, בדרישה לשלול את רישיונו של חימי לאלתר, בטענה כי יש להתנער מהתנהגותו. בתלונה לוועדת האתיקה שהגישה נרשם: "הטרדות מיניות במרחב הציבורי הפכו לנגע שפשה במדינה ואוכל כל חלקה טובה. על לשכת עורכי הדין לומר בקול חד וברור - מעשים מגונים, לא בבית ספרנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה