תקשורת ומדיה

יאיר שרקי תומך באביב גפן: "רגע יפה של תל אביב"

ההופעה של הזמר אמש, בפארק הירקון לעיניי 40 אלף איש, גררה תגובות זועמות של חלק מהציבור, שלא אהבו שאירוע כזה מתקיים, בזמן שיורים רקטות על המדינה, אך היו גם כאלה שדווקא תמכו בזמר
מערכת ice |  2
יאיר שרקי (צילום אריה לייב אברמס/פלאש90)
אביב גפן קיים אמש (חמישי) את "נשף הרוק" שלו לעיניי 40 אלף איש בפארק הירקון, הופעה שהפכה לשנויה במחלוקת, במיוחד על רקע ההרוג הראשון במבצע "מגן וחץ", כתוצאה מטיל שפגע בבית ברחובות. עם זאת, היו כאלה שדווקא תמכו בזמר וטענו כי מדובר דווקא ברגע של שפיות בתוך מציאות קשה וסימן של חוסן אל מול הטרור.
העיתונאי יאיר שרקי כתב: "אני לא מקנא במי שהיה צריך להחליט האם לקיים הערב את ההופעה של אביב גפן. וכמי שהיה בקהל כנראה שגם לא אובייקטיבי, אבל בעיניי זה היה רגע יפה של תל אביב ושל ישראל שלא עוצרת. עד שיהיה טוב".
 
הפעיל הפוליטי יריב אופנהיימר כתב: "ערימת הצדקנות כאן על ההופעה של אביב גפן הזויה. טוב שהופיע, טוב שאישרו. שעתיים של שפיות בפסיכוזה הלאומית. ולכל החרדתיים, אפשר להפסיק לנסוע בכבישים כי יש תאונות. הירי למרכז מוגבל, יש מערכות הגנה, ומכלול הסיכונים נמוך. וגם אם זה היה עומר אדם או תפילה המונית, לא היו אומרים מילה".
רועי נוימן, אחד מראשי המחאה כנגד הרפורמה המשפטית, כתב: "מבין שכל מומחי הביטחון גידז׳דרו היום על אביב גפן. הופעה מעולה שלו, הוא נראה לי (בניגוד לכל הפיד פה) יודע שהוא לא מבין בביטחון ונתן לאנשי המקצוע בפקער להחליט אם בטוח או לא לקיים את ההופעה. הוא את החלק שלו בערב הזה עשה בענק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מפגיני "שוויון" הלכו להופעה של המשתמט משירות צבאי
    אייל חיפה 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבנתם את הצביעות. השתמט על עקמת בגב שאיתה משרתים אלפי חיילים בקרבי ובעורף הוא יכל לתרום את חלקו ובחר להשתמט
    סגור
  • 1.
    גפן בפרק
    יושר 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמה הצבא השקיע בשמירה על המקום עם כיפת ברזל ולא שמר על רחובות מדינה מקוללת
    סגור