תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 נזכר בעצב: "עוד צביטה קטנה בלב"

יוסי אלי שיתף את זכרונותיו על רקע יום הזיכרון: "בעודי נזכר בתומר ונתי ועשרות אלפי חללים, אחד מהקיצוניים של ירושלים ירק לעברי וצעק: בגלל אנשים כמוך יש פיגועים. השנה, לצערי, כאב לב הרבה יותר גדול, הפילוג ברחובות הוא קשה לי מנשוא תומר ונתי, יהי זכרם ברוך"
מערכת ice | 
יוסי אלי (צילום ויקיפדיה/ רווח הפקות - CC BY-SA 3.0, עריכה אייס)
כתב חדשות 13 יוסי אלי, שיתף הערב (שני) את הזווית האישית שלו ביום הזכרון כאשר כתב בטוויטר שלו את הסיפור שכולל את שני חבריו הקרובים שמתו במהלך השירות הצבאי, לפני 21 שנים.
אלי כתב: "כל יום זיכרון עצב ממלא את ליבי. איבדתי שני חבריי לנשק ולטירונות: תומר נוב ונתי מכלוף. שניהם נפלו בקרב יריות בציר המתפללים בנובמבר 2002. עם שניהם חוויתי תקופות טירונות קשות מאוד, ובעיקר מגבשות. תומר ונתי ז״ל היו כל מה שטוב במדינת ישראל. מתנדבים לכל משימה, עוזרים ללוחמים מתקשים טיפה יותר".

עוד כתב: "שניהם היו מצטיינים: תומר נפל שבועיים לפני שעמד לצאת לקורס יחידת המסתערבים במשמר הגבול , הלוחם שהכי הכי הגיע לו. נתי בדיוק סיים קורס מ״כים. כבר 20 שנה שהם לא איתנו, השנה הם היו אמורים לחגוג 40. לחשוב איזה חיים נגדעו ואיזה משפחה נמנעה מעציב עוד יותר. השנה, שנייה לפני שאני מתאחד עם זכרם, ובתקופה בה אני נזכר בכל הזוועות שעברנו באינתיפאדה השנייה, הרוגים נרצחים, וכפסע ממוות, עוד יותר עצוב לי אחרי שביקשתי בזירת הפיגוע המי יודע כמה, קיבלתי עוד צביטה קטנה בלב".
לסיום הסביר: "שבעודי נזכר בתומר ונתי ועשרות אלפי חללים, אחד מהקיצוניים של ירושלים ירק לעברי וצעק: בגלל אנשים כמוך יש פיגועים. השנה, לצערי, כאב לב הרבה יותר גדול, הפילוג ברחובות הוא קשה לי מנשוא תומר ונתי, יהי זכרם ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה