תקשורת ומדיה

מת'יו פרי משנה כיוון: זה המהלך הנועז שבחר לעשות

מת'יו פרי, המוכר לנו כצ'נדלר מחברים הודיע שישכתב את ספרו שיצא לאחרונה ויוריד ממנו פסקה. הסיבה לכך היא שבפסקה זו כתב כמה משפטים פוגעים במיוחד כלפי השחקן האהוב קיאנו ריבס
מערכת ice | 
מת'יו פרי (צילום https://www.flickr.com/photos/66261959@N08/11418697384)
השחקן מת'יו פרי חולל סערה לאחרונה כאשר הזכיר אזכור פוגעני כלפי השחקן קיאנו ריבס, כעת הוא מנסה לכפר על מה שעשה והכריז על הסרת הפסקה המדוברת מכלל המהדורות העתידיות של הספר. פרי תהה בספרו וכתב: "איך זה הגיוני שהוגים מקוריים כמו ריבר פיניקס והית' לדג'ר מתו אבל קיאנו ריבס עדיין מהלך בקרבנו".
כזכור, פרי שחרר את האוטוביוגרפיה שלו בחודש נובמבר האחרון. הספר נקרא "חברים, אוהבים והדבר הגדול הנורא". בספר זה פרי חשף כי ניהל מאבק ארוך מאוד בעצמו מכיוון שהיה מכור לשלל התמכרויות כמו אלכוהול וסמים.
כאשר הספר יצא, ההתבטאות של פרי גררה שורה של תגובות זועמות ואלו הובילו אותו לפרסם התנצלות. פרי כתב: "אני למעשה מעריץ גדול שלו, פשוט בחרתי שם רנדומלי, טעות שלי. אני מתנצל. הייתי צריך לשים את השם שלי במקומו".
בפסטיבל הסיפורים של לוס אנג'לס שהתקיים לאחרונה הוא חזר בעצמו שוב: "אמרתי דבר טיפשי, זה היה דבר מרושע לעשות. שלפתי את השם שלו כי אנחנו גרים באותו הרחוב. התנצלתי בפניו באופן פומבי". פרי עוד שיתף את הנוכחים בפסטיבל כי הוא לא התנצל בפניו באופן אישי והוסיף כי הוא מתכוון לעשות כך: "בהחלט אעשה זאת אם אתקל בו, זה פשוט היה טיפשי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה