תקשורת ומדיה

גיא לרר נפרד? "עולה לנו ביוקר, נתראה בקרוב"

המגיש של 'הצינור' ברשת 13 עדכן על ההיעלמות הפתאומית שלו והתכנית שמתוכננת לעלות בקרוב ברצועת 19:00: "הסיבה שפחות הרגשתם אותנו היא שאנחנו עובדים קשה מאוד מאחורי הקלעים על שינוי ענק ומשמח בתכנית שכולכם תראו ממש עוד מעט. וכן, נחזור לדבר על מה שקורה בפועל בזמן שכולם מדברים על דברים שלא יקרו"
מערכת ice | 
גיא לרר נלחם ביוקר המחייה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מיכאל גלעדי, shutterstock)
בשבועות האחרונים, יש תחושה כאילו מגיש 'הצינור' גיא לרר ברשת 13, קצת נעלם מאור הזרקורים. עם חסימת החשבון שלו בטוויטר או ההשתלטות עליו והפתיחה של חשבון חליפי, רצה המגיש להתנצל בפני העוקבים הרבים שלו.
לרר כתב באינסטגרם שלו: "חג שמח לכולם, רציתי להתנצל על כך שבשבועות האחרונים פחות היינו פה בשבילכם כדי לנסות להגן על הכיסים של כולנו. כן, הם מנצלים את זה שתשומת הלב שלנו לא עליהם. שכולם ברפורמה. וזה עולה לנו ביוקר. אבל זה ישתנה שוב בקרוב".

​עוד הוסיף המגיש: "הסיבה שפחות הרגשתם אותנו היא שאנחנו עובדים קשה מאוד מאחורי הקלעים על שינוי ענק ומשמח בתכנית שכולכם תראו ממש עוד מעט. וכן, נחזור לדבר על מה שקורה בפועל בזמן שכולם מדברים על דברים שלא יקרו. פשוט - החיים עצמם. נתראה בקרוב".
 
אגב רק לאחרונה הוא ערך סקר בטוויטר שלו וכתב: "מקורות יודעי דבר מוסרים לי שרגע האמת קרב והפיצול הוא בלתי נמנע. האם ביום פקודה תבחרו לחזור לגיא לרר המקורי עם הפאתוס, הנפיחות והציוצים הפומפוזיים על ירידה של שקל במחירי הפסטה או שתעדיפו להישאר איתי, עם הארנב פנדה והארנב ואפל?". עם 51% למדינת גיא לרר החליפי, נראה שהתשובה ברורה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה