תקשורת ומדיה

עיתונאי "הארץ" מפתיע: אני פנאט רק בדבר אחד

האם גנץ ולפיד מייצגים את אנשי המחאה בדיונים אצל הנשיא? אורי משגב ונועם פתחי מתווכחים ומחייכים. צפו
מערכת ice | 
אורי משגב (צילום פלאש90)
העיתונאי אורי משגב טוען כי הוא נחשב לאיש מרכז, אבל פאנט בכל מה שקשור בראש הממשלה נתניהו. "ב-10 שנים האחרונות את עיקר זמני העיתונאי הקדשתי למלחמה בביביזם", אמר בתכנית "מבקרי המדינה" בערוץ כנסת. 
יחד עם איש המדיה נועם פתחי דן משגב על ההפגנות והפוליטיקה שמסביב. "גנץ לא יכול לנצל את המומנטום של המחאה, ובהידברות הזו הוא יכול לייצג רק את עצמו", אמר משגב. פתחי ענה לו: "המחאה שלך מייצגת רק 3-4 מנדטים, נניח שיש חצי מיליון מפגינים במחאות, 350 אלף מהם מצביעי גנץ ולפיד, ורוצים להגיע לפשרה ושנצא מהברוך הזה. אז אתה לא יכול להגיד שגנץ ולפיד מנצלים את המחאה." 
 
אורי משרגב ונועם פתחי (מתוך "מבקרי המדינה", ערוץ כנסת)
"אני לא חי בקצוות", ענה לו משגב, "אני נחשב לאיש מרכז. תשאל את מבקריי משמאל. אבל על נתניהו אני חושב שהוא מחריב הפרויקט הציוני, ואני בעוונותיי ציוני אוהב ישראל."
משגב מצייץ באופן יום יומי נגד נתניהו ואלו שהוא מכנה "השופרות" או "מכונת הרעל", שהם עיתונאים כמו ינון מגל, שמעון ריקלין ובועז גולן. אתמול כתב בהקשר של משפט זדורוב שהוכרע הבוקר: "שימו לב הכנה למחר כי חקרתי את מכונת הרעל שנים. ערעור זדורוב ייקח את כל הקשב והכותרות. יזוכה בצפוי: הוכחה לצורך ברפורמה מקיפה. יורשע מחדש במפתיע: הוכחה לצורך ברפורמה מקיפה. אל תהיו פראיירים. נתניהו לא כשיר ומחריב את המדינה. זה הסיפור."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה