תקשורת ומדיה

אילנה ראדה במתקפה: "שי ניצן עבריין; הפרקליטות רצחה את בתי"

אמה של תאיר ראדה ז"ל יצאה באכזבה ממשפט זדורוב ותקפה בחריפות את מערכת אכיפת החוק. "16 שנה שלמעשה פרקליטות המדינה רצחה את הבת שלי. המלחמה רק מתחילה, אני עוד לא סיימתי אותה"
מערכת ice |  2
שי ניצן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
הבוקר (חמישי) הגיע לסיומו אחד המשפטים המדוברים והמטלטלים בתולדות המדינה בעניינו של רומן זדורוב. ואף זה לא יהיה הסוף לו הפרקליטות תחליט לערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בנצרת שזיכה את זדורוב ברוב של 2 מול 1.
אמה של הנרצחת תאיר ראדה ז"ל, אילנה ראדה, יצאה מאולם המשפט בבכי והאשימה את פרקליטות המדינה בשקרים וטיוח: "הפרקליטות היא גוף עברייני במדינת ישראל", זעקה. "16 שנה של שקרים, 16 שנה של טיוח, 16 שנה שלמעשה פרקליטות המדינה רצחה את הבת שלי. המלחמה רק מתחילה, אני עוד לא סיימתי אותה."
   
לאחר מכן התראיינה להלל ביטון רוזן בערוץ 14 והמשיכה במתקפה: "שי ניצן הוא אחד העבריינים הגדולים. מי ששמע את דבריו הוא אמר שאם יהיה משפט חוזר הפרקליטות תצטרך לעשות חשבון נפש. האם הם עשו חשבון נפש במשפט הזה? בשנה האחרונה? כלום. להיפך, אני קראתי כבר לאיסמן לפעול לחשבון נפש, אבל הם ממשיכים בקלקלת הזאת."
בעניין הרפורמה המשפטית אמרה ראדה, "רפורמה חייבת להיעשות, אבל לא בשביל בן אדם אחד. ידוע שהפרקליטות, המשטרה וחלק מבתי המשפט חייבים לעבור שינוי. ככה לא מנהלים משפטים, ככה לא מפילים תיקים באופן אקראי כדי לסגור אותם. ככה פרקליטות לא יכולה להתנהג כעריץ במדינה."
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חקלאות
    אדי הישר 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאט ולאט מתגלים כל השתיקים של הפרקליטות רואים ושומעים במשפט נתניה רדיפה פוליטית.. 3 שרי משפטים רדפה הפרקליטות בושה וחוסר אמון מלא..
    סגור
  • 1.
    בינתיים שי ניצן זוכה לכיבודים ושכר עתק (ל"ת)
    חן 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור