תקשורת ומדיה

המכון שנתן חוות דעת במשפט זדורוב: "מכבד את ההכרעה"

המכון הלאומי לרפואה משפטית מגיב היום להודעת הזיכוי של רומן זדורוב ברצח של תאיר ראדה ואומר: "אנחנו שמחים שעלה בידי המכון לרפואה משפטית לסייע לבית המשפט להגיע לחקר האמת"
מערכת ice | 
רומן זדורוב (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
היום ניתן פסק הדין בתיק הרצח של תאיר ראדה ז"ל ובו נקבע כי רומן זדורוב זכאי מחמת הספק ועל כן אינו הרוצח של ראדה. אחרי שנים רבות בהן התיק מתנהל, התגובות בציבור הרחב הן רבות ואחרי שהגיעו מטעמם של סלבס וחברי כנסת, המכון הלאומי לרפואה משפטית מפרסם את חוות דעתו.
המכון לקח חלק במשפט החוזר ומומחיו נתנו חוות דעת רשמית על תוצאות הדנ"א ואלו תרמו להחלטה שהתקבלה היום בקרב השופטים, ביחס של שניים לאחת. בתגובתו הרשמית של המכון נאמר בין היתר כי הוא מכבד את החלטת בית המשפט לזכות את זדורוב והוסף כי זה תפקיד המכון לתת חוות דעת פורנזיות בהליכים משפטיים ולסייע לבית המשפט להגיע לחקר האמת.
ד״ר חן קוגל, מנהל המכון הלאומי לרפואה משפטית מסרה: ״אנחנו שמחים שעלה בידי המכון לרפואה משפטית לסייע לבית המשפט להגיע לחקר האמת. במשפט זה מודגמת חשיבות היותו של המכון לרפואה משפטית גוף עצמאי ובלתי תלוי שיש בידו את הידע והיכולת המקצועית לתת מענה בסוגיות פורנזיות. המכון ימשיך לתת את חוות הדעת ללא מורא וללא משוא פנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה