תקשורת ומדיה

"הכפשה אלימה ובריונית": דוד ורטהיים תובע את אלי ציפורי

עורך מדור הברנז'ה באתר "וואלה" הגיש את בתביעה כמענה לתביעה קודמת של ציפורי נגד ורטהיים בעקבות מספר ציוצים בו טען כי סגן עורך גלובס לשעבר "הומופוב", "מטורלל" ו"מפוטר סדרתי"
מערכת ice |  4
דוד ורטהיים (צילום יחצ)
עיתונאי וואלה דוד ורטהיים הגיש תביעה בסך 140 אלף שקלים נגד איש התקשורת אלי ציפורי, זאת במענה לתביעה בסך 420 אלף שקלים שהגיש ציפורי נגדו, כך דווח היום (ראשון) באתר בעין השביעית. 
על פי הדיווח, התביעה נגד ורטהיים הוגשה לפני כשלושה חודשים בעקבות שבעה ציוצים של ורטהיים בהם טען בין השאר כי ציפורי "דרוש רופא" וכי "הוא נוטף רעל, שנאה, שקר עד כדי פסיכוזה", "מטורלל", "מפוטר סדרתי" ו"הומופוב".
ציפורי טען, באמצעות עו"ד אוהד מחרז, הטענות מההות דיבה ודרש פיצוי בסך 140 אלף שקלים על שלושה מהם, ספציפית אלו הטענו כי הוא "הומופוב", "מטורלל" ו"מפוטר סדרתי". 
ורטהיים טוען להגנתו, באמצעות עו"ד רועי נירון, כי התביעה נגדו היא ניסיון השתקה כחלק מ"מסע צלב" שציפורי מנהל "נגד עיתונאים, פעילי ציבור וגורמים נוספים על רקע משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו". לדבריו, ציפורי מנהל "קמפיינים של הכפשה אלימה ובריונית נגד כל מי שמזוהה על ידו כשייך למחנה הנגדי".
לפי כתב התביעה שכנגד, "החל בסמוך לפיטוריו של ציפורי מגלובס ותחילת עבודתו של ורטהיים בגלובס, צורף ורטהיים בעל כורחו לרשימת יעדיו של ציפורי. במשך מספר שנים, פרסם ציפורי עשרות רבות של ציוצים ופוסטים ארסיים על ורטהיים, תוך הטלת רפש בורטהיים וקעקוע אמינותו ויושרתו המקצועית. ציפורי לא בחל אף מללעוג לבני משפחתו של ורטהיים ולענייניו האישיים".
ורטהיים צירף לתביעתו רק חלק מהפרסומים של ציפורי נגדו, 36 במספר, שבהם ציפורי טען בין היתר כי ורטהיים הוא "חנפן", "רכלן", "לקקן" ו"שופר החונטה" שפועל בניגוד עניינים, תוך סגירת חשבונות עם גורמי ימין ואף כי היתה לו יד בתכנון תיק 4000, הפרשה שבה מואשם ראש הממשלה נתניהו בשוחד.
"אין לפנינו הבעת דעה קונקרטית אלא 'רצח אופי' מתמשך", נטען בכתב התביעה שכנגד. "החומרה היא לפיכך כפולה. לא רק שציפורי מבקש לפגוע בכבודו של ורטהיים, הרי שהוא מבקש לפגוע גם במטה לחמו".
טרם הוגש כתב הגנה לכתב התביעה שכנגד.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אלי ציפורי קודם כל לא איננו עיתונאי, מעולם לא קראתי ..
    כהן לוי 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבר חשוב או מעניין שהוא כתב
    סגור
  • 3.
    שגיא
    שגיא 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שהשמאל ישלם ובגדול
    סגור
  • 2.
    תתבע ותתבע עד שתטבע!
    שלמה המלך 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    .
    סגור
  • 1.
    השופר של בנט כעת הוא השופר של לפיד.מה שכסף עושה (ל"ת)
    שיר 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור