תקשורת ומדיה

ינון מגל זועם ומאשים: זה האדם הכי מסוכן בישראל

מגיש הפטריוטים בנאום זועם נגד ההפגנות ואומר כי מי שאשם בכך הוא אהרון ברק - האדם הכי מסוכן במדינת ישראל. בן כספית לא נשאר חייב: "העללת עליו עלילת דם כל כך עלובה, שלא יודע מה להגיד על זה אפילו"
מערכת ice |  2
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
הרפורמה המשפטית ממשיכה לעורר סערה בין צמד המגישים ינון מגל ובן כספית בתוכניתם ברדיו 103, כאשר הפעם מגיש הפטריוטים קבע לדעתו מי האשם העיקרי בכל ההפגנות והפילוג בעם, ועיתונאי מעריב לא נשאר חייב ותקף: "נאום הסתה כזה באמת עוד לא שמעתי".
מגל התחיל אתה שעה השנייה בחגיגות הרייטינג של ערוץ 14: "מה אתה אומר, מדהים לא?", אמר מגל לבן שענה: "לא שמח, אבל מעריך את ההישג". מגל הוסיף: "זו המהפכה האמיתית. מצביעי הימין לא יוצאים להפגנות, הם מצביעים בשלט", והדיון עבר במהרה לרפורמה במערכת המשפט וההפגנות נגדה ברחבי הארץ.

מגל תקף: "הכול הפוך אצלכם, הכול זיוף. מדברים על חופש ביטוי ואז סותמים לאנשים את הפה, מדברים על חירות הפרט ואז עוצרים אנשים בבתים. הכול הפוך, אתם לא דמוקרטיים. אם אתם לא בשלטון, שום דבר לא מעניין אתכם - להעליב אנשים, לפגוע בהם, לחסל אותם. כל מה שאתם טוענים שאתם, אתם עושים הפוך", פתח במונולוג מאשים מגיש הפטריוטים.
לדבריו, מי שאשם בכך הוא לא אחר מאשר נשיא בית המשפט העליון לשעבר: "האדם הכי מסוכן במדינת ישראל - אהרון ברק. אחריו יש את אהוד ברק", אמר בכעס.
מגיש פגוש את העיתונות תקף בחזרה: "אתה יורד מהפסים וחבל, נאום הסתה כזה באמת עוד לא שמעתי ממך - בעיקר נגד אדם שמתקרב לשנתו ה־90, אחד הישראלים הנערצים בעולם שבסך הכל אמר שהוא חושש שבסוף נגיע למלחמת אחים. העללת עליו עלילת דם כל כך עלובה, שלא יודע מה להגיד על זה אפילו - אז לא אגיד".
 
זו לא הפעם הראשונה שהדיונים סביב הרפורמה במשפט מגיעים לשיא רתיחה בתוכנית הרדיו בתקופה האחרונה. תחילה היה זה כספית שסירב לראיין את שמחה רוטמן וגם שבוע שעבר נרשם פיצוץ נוסף כאשר מגל צעק בזעם: "אני גמרתי לשדר איתך, תעוף, התוכנית הזאת קיימת בזכותי, כמו שהרמתי את 'הפטריוטים' הרמתי אותה, אתה בתוכנית שלך עם אריה ראינו כמה רייטינג אתם מביאים, אתה כלום ושום דבר, לא עשית כלום, את ערוץ 12 קיבלת בזכותי, שתוק ותיתן לראיין אנשים, הבנת? פשוט תשתוק".
 
ינון מגל ובן כספית. מן הארכיון
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חבל שיינון מדבר בסגנון הזה - זה מבזה אותו (ל"ת)
    שירה 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כספית, שקרן המדינה הלאומי! (ל"ת)
    כספית,שקרן המדינה 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור