תקשורת ומדיה

חיים אתגר מזועזע: "מטורף, כמו בסרט פשע"

איש הטלוויזיה חיים אתגר שיתף בסטורי שלו תיעוד מאתמול, של שני חרדים רעולי פנים מתפרצים לחנות סלולר, מרססים בגז פלפל את העובדים ושופכים חומר מסריח: "סרט גנגסטרים על מלא"
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
"זה נראה כמו מלחמת גנגסטרים, אבל זה קורה ברחוב בר אילן בירושלים: שני חרדים קיצונים נכנסים לחנות סלולר, מרססים שניים שנמצאים במקום, גם שופכים חומר על הרצפה. העובדים במקום משיבים מלחמה, מרססים בחזרה ויוצאים למרדף אחרי התוקפים. סרט גנגסטרים על מלא".
כך תיאר איש הטלוויזיה חיים אתגר בסטורי שלו את שאירע אמש (שלישי) בשכונת מאה שערים החרדית. אתגר שיתף את הסרטון והוסיף כותרת: "מטורף, כמו בסרט פשע – תקיפה ברחוב בר אילן".

חיים אתגר התייחס לתיעוד שהופץ היום של מקרה נוסף של תקיפת חנות בחנות "סבא פון", בידי חרדים. ממצלמות האבטחה במקום נראים שני גברים חרדים רעולי פנים המתפרצים לחנות, שופכים נוזל בעל ריח רע ומרססים את שני העובדים בגז פלפל.
 
כוחות מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי למוכר בחנות שנפגע מהגז שהותז לעברו. המשטרה שהוזעקה אף היא פתחה בחקירה, אך עדיין לא נעצרו חשודים.
זו היתה עוד אחת משורת תקיפות של חנויות סלולר בירושלים בהן נמכרים מכשירים ניידים שאינם כשרים. לפני כשבוע התקיימה הפגנה של מאות חרדים בשכונת גאולה בבירה נגד חנות באזור. גם אז לפי המשטרה, מפגינים ריססו גז פלפל והשליכו ביצים וחפצים לעבר הכוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה