תקשורת ומדיה

ערוץ 14 יוצא למלחמה? זו רשת תחנות הדלק שריקלין מחרים

המגיש של הערוץ שיתף בטוויטר שלו: "הגיע הזמן שהימין יפסיק להיות פראייר. זכותכם המלאה לא לפרסם בערוץ 14. זכותנו המלאה לא לקנות מכם שירותים"
מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום מסך)
אחרי חודשים של חרם, הפסקת אש והסכם שלום? ערוץ 14 שממשיך להרשים בנתוני הרייטינג שלו ולטפס ואף לעקוף את אחת משתי המתחרות הכי גדולות בשוק התקשורת - רשת 13, כבר שמה סוף לסכסוך אחד מול תנובה, אבל עדיין יש מי שמחרים את הערוץ ולכן המגישים יוצאים שוב למלחמה.
שמעון ריקלין כתב בטוויטר שלו: "היום החלטתי לא לתדלק יותר בתחנות הדלק אלונית. פשוט כי אני מעדיף לא לפרנס את מי שמחרים אותי. הגיע הזמן שהימין יפסיק להיות פראייר. זכותכם המלאה לא לפרסם בערוץ 14. זכותנו המלאה לא לקנות מכם שירותים".
 
רק לאחרונה, ינון מגל אחד המגישים הבולטים בערוץ, תקף: "והכי מדהים זה שלמרות הרייטינג הגבוה(5%), ולמרות שהמון מפרסמים חדשים הצטרפו להצלחה של ערוץ 14, תנובה ממשיכה להחרים אותנו! (העיקר הם סיפרו שזה בגלל הרייטינג..) אין בעיה, נמשיך לקנות טרה".

לאחר מכן, מגל מבשר כי: "בעקבות הזינוק ברייטינג, גם תנובה החלה לפרסם הערב בערוץ 14", מדובר כמובן בעוד אפיק הכנסה חשוב לערוץ הפרטי, שיקבל דחיפה בהיקף של מאות אלפי שקלים מהחברה.
יש לציין כין בין היתר פרסמו ומפרסמים בערוץ מותגים כמו איקאה, סלקום, יפאורה, סוויס סיסטם, הנמל, רהיטי הולנדיה, עיריית ירושלים, מחסני השוק ובנק דיסקונט. הכניסה של תנובה מגיעה אחרי תקופה ארוכה שבה מגישי ואני הערוץ הובילו חרם נגדה משום שסירבה לפרסם בו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא חרם, זה איומים.. (ל"ת)
    אליהו 01/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור