תקשורת ומדיה

רדיו ירושלים משעה את השדר שלה: "מגנים כל אלימות"

פרשה לא נעימה סביב השדר של הרדיו בבירה, שבמהלך הדיון על הדרבי הירושלמי בכדורגל, אמר דברים קשים לכיוון האוהדים
מערכת ice |  3
אלעד עמדי (צילום פייסבוק)
בימים האחרונים, התפתחה לה סערה קטנה סביב רדיו ירושלים. לרגל הדרבי בליגת העל בכדורגל בין הפועל ירושלים לבית"ר ירושלים, שדר הרדיו, אלעד עמדי, אמר דברים קשים לעבר אוהדי הפועל, במהלך התכנית שלו "עמדינה". מבין הדברים, נשמע עמדי אומר: "אני אוכיח לכולם למה יהיה שווה לי לשבת בבית סוהר על מישהו כמוכם. סגרנו? זה לא איום, זו הבטחה".
אמש (ראשון), הנהלת הרדיו השעתה את עמדי ואת התכנית שלו ומסרה בתגובה לסערה: "מגנים כל אלימות ועידוד לאלימות, פיזית ומילולית". גם מהמשחק עצמו, השדר המושעה כנראה יצא מאוכזב, כאשר בית"ר פספסה את הניצחון בדקה ה-96, כאשר היא הייתה גם ביתרון מספרי בדקות האחרונות של המשחק. דנילו מורנו העלה את הבית"רים ל-1:0 בדקה ה-85, אווקה אשטה החמיר את המצב עבור הצד האדום של הדרבי, כאשר ספג את הצהוב השני שלו בדקה ה-90 והורחק, אך בדקה האחרונה של המפגש החם הזה, אופק ביטון כבש לזכות הפועל והמשחק הסתיים בחלוקת נקודות בין הצדדים.
עמדי הוא לא איש התקשרות היחיד שהסתבך בעקבות המשחק. חיים לוינסון, כתב "הארץ", העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו על רקע תמונה של אוהדי בית"ר ירושלים וכתב: "שעת ההאכלה של הקופים הגיעה". לאחר מתקפה קשה כנגדו, הוא מחק והתנצל: "הייתי צריך להיות רגיש יותר בנושא. טעיתי, סליחה, מתנצל"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מוטי פרנסיס ״האינטליגנט״ שלהם אז תבינו איזה ערסים יש שם (ל"ת)
    מואיז הקטן 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תת רמה של רדיו, שוק מחנה יהודה פרופסורים לעומת עמדי
    מור וקינמון 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לוח שידורים פרמיטיבסקי
    סגור
  • 1.
    רדיו ירושלים רדיו מת, כבר כמה שנים זה רדיו של ערסים
    נתי 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל היום רק מוסיקה מזרחית מהרמה הכי נחותה. תכנית אחת של אקטואליה עם מאיה חסון ועופר חדד בבוקר, תכנית ברמה סבירה אבל משעממת טיכו ובלי האזנה, התכנית הכי טובה שלהם ספורט חוץ ממישל המעצבן טיכו
    סגור