תקשורת ומדיה

חיים אתגר נגד המשטרה: זה התרגיל שעשו לעיתונאי

חיים אתגר יצא נגד מטרת ישראל על כך שלא שמו אזיקים על שי אביטל, אך על ישראל פריי לא: ""עיתונאי מצייץ בטויויטר שטויות מגעילות ומביישות - שמים עליו אזיקים. "שי אביטל הוסגר לישראל אחרי שנשים רבות התלוננו שהוא פגע בהן - אין אזיקים ואין כלום"
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
חיים אתגר, איש התקשורת שמגיש את התוכניות "יצאת צדיק" ו"חשיפה" בקשת 12, ממשיך להילחם נגד פורעי החוק בישראל בכל הפלטפורמות האפשריות, והיום (רביעי) אתגר העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא כועס על משטרת ישראל על כך שלא אזקו את שי אביטל, סוכן הדוגמניות שחשוב בהטרדה מינית של כ-30 נשים שהתלוננו נגדו והוסגר לישראל על ידי הולנד, לשם הוא נמלט ושם הוא שהה בדירת מסתור בחודשים האחרונים מאז הפרשייה התפוצצה.
בסטורי שהעלה אתגר לחשבון האיסנטגרם שלו הוא ערך השוואה בין העיתונאי ישראל פריי לשי אביטל כשכתב: "עיתונאי מצייץ בטויויטר שטויות מגעילות ומביישות - שמים עליו אזיקים". לצד כך כתב אתגר: "אזיקים בידיים וברגליים - התרגיל שעשו השוטרים לישראל פריי".
בנוסף, אתגר הוסיף תמונה של שי אביטל מהמטוס בדרכו חזרה לישראל אחרי שהוסגר, וכתב: "שי אביטל הוסגר לישראל אחרי שנשים רבות התלוננו שהוא פגע בהן - אין אזיקים ואין כלום". לסטורי שהעלה הוסיף אתגר ארבעה אימוג'ים של פרצוף מיואש, ככל הנראה מהתנהלות המשטרה בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה