תקשורת ומדיה

יבגני זרובינסקי יוצא להגנתו של בן גביר ותוקף את העיתונאים

אושיית הרשת התרעם על הסיקור שמקבל השר לביטחון הלאומי בעקבות הרשאות ההסתה לטרור שלו
מערכת ice | 
יבגני זרובינסקי (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של יבגני זרובינסקי)
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי, פרסם היום (שני) ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בגנות העיתונאים, בהקשר של סיקור יו"ר העוצמה היהודית, איתמר בן גביר. כך הוא כתב: "אפשר להתווכח ולא להסכים אבל שומע במלא דיווחים שבן גביר 'הורשע בתמיכה בארגון טרור והסתה לגזענות' מבלי שהכתבים באמת מפרטים במה מדובר. אז בדקתי מה עומד מאחורי המשפט הזה: לפני 30 שנה הוא חילק פליירים שקראו להעביר את מסגדי הר הבית לסוריה ולאיראן, ולפני 20 שנה הניף שלט שבו נכתב 'לגרש את האויב הערבי' ו'הח"כים הערבים הם גיס חמישי'. אז כל הכתבים שמציינים את ההרשעה כל 2 דקות, מן הראוי שלפחות תפרטו במה מדובר".
בחודש הקודם, זרובינסקי פתח חזית נגד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, בעקבות המסר העוקצני בו נקטה עיריית תל אביב כנגד הממשלה החדשה. זה קרה בעקבות כרזת ענק המדמה את מגילת העצמאות, באורך 36 מטר וברוחב 10 מטר. המגילה נתלתה בחזית המבנה לכיוון רחוב אבן גבירול. ראש העירייה רון חולדאי פרסם את תמונת המגילה ברשתות החברתיות וכתב: "אנו מציגים מהיום העתק ענק של מגילת העצמאות על בניין העירייה. תזכורת לחברה בישראל ולמנהיגיה, זו היא דרכנו ואלו ערכינו".
זרובינסקי שיתף באינסטגרם שלו צילום של הציוץ של חולדאי, וכתב בתגובה: "מה שהזכיר לי שבאירועי הגאווה, נתלו דגלי גאווה ברוב תל אביב, עד שהגיעו לכניסה של יפו, וחולדאי התראיין בנושא ואמר שזה לא נכון ונתלו גם ביפו. שאלתי חבר ערבי, תושב יפו, אם הוא ראה דגלים כאלה ביפו והוא נקרע לי מצחוק בפנים: "חחח נראה לך? אז ביקשתי פה ברשתות אם מישהו יכול לשתף אותנו בתיעוד של דגל גאווה ביפו. עד היום אני מחכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה