בארץ

יבגני זרובינסקי מסתבך עם בנט: "רודף אחרי אזרחים בטוויטר"

אחרי שהכתב החרדי יאיר לוי הסתבך עם ראש הממשלה לשעבר, מאיים נפתלי בנט, לתבוע גם את פעיל הימין יגאל מלכה ודורש פיצויים מהרב רונן שאולוב. זוהי רק רשימה חלקית וצפויים עוד תביעות  
דוד זולדן | 
נפתלי בנט, יבגני זרובינסקי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, מרים משולם)
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי מגחך על מסע הציד של בנט לטיהור שמו ומצייץ: "אתם קולטים שיש כרגע בנאדם במדינה, שעד לפני רגע היה ראש ממשלת ישראל (לכאורה), שהיה אחראי על צה״ל, המוסד והשב״כ, ונפגש עם פוטין, ומה שהוא עושה כרגע זה לחפש ציוצים של אזרחים בטוויטר, שהוא נעלב מהם, מצלם מסך ואז מאיים עליהם בתביעה באמצעות עורך דין, כן?"
אחרי שהכתב החרדי יאיר לוי הסתבך עם ראש הממשלה לשעבר, מאיים נפתלי בנט, לתבוע גם את פעיל הימין יגאל מלכה ודורש פיצויים גם מהרב רונן שאולוב. הבוקר התראיין ברדיו עורך דינו של בנט וגילה כי זוהי רק רשימה חלקית וצפויים עוד תביעות.  
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט לא מוחל על כבודו ופותח במבצע מיוחד לאיתור מכפישי שמו. הבוקר פעיל הימין יגאל מלכה, קיבל מראש הממשלה לשעבר בנט, מכתב התראה לפני תביעה ובו התבקש למחוק את כל הציוצים שלו נגד בנט, לשלם עשרת אלפים שקל והתנצלות שתפורסם במשך 28 יום בראש הדף בטוויטר.
כזכור, ראש הממשלה לשעבר בנט שיגר בסוף השבוע מכתב התראה לפני תביעה לפעיל הימין יגאל מלכה, בעקבות ציוצים של האחרון ברשת החברתית 'טוויטר', שאותם כינה "שקריים", ודרש פיצוי כספי בסף עשרת אלפים שקלים וכן התנצלות ברורה ומחיקת הפרסומים. בתגובה פעיל הימין הודיע כי לא "יכנע" כלשונו לדרישה אלא ימשיך לבית המשפט.
בציוצים של מלכה, שעליהם תובע בנט את הפיצויים וההתנצלות, נכתב בין השאר כי בנט "אוכל אוכל מהצלחת" של ילדים רעבים על מנת לממן "שיפוץ של הבית הפרטי" שלו. בציוץ אחר נכתב שבנט "נוכל" שיגיע למשפט על "שוד הקופה הציבורית".
מלכה הגיב בציוץ בטוויטר: "כמו שהבנתם, הנוכל הבזוי שלח לי התראה לפני תביעה. מדובר כמובן בתביעת השתקה שאם אכנע לה, הוא יעבור לבא בתור ולזה שאחריו והכל כדי להוציא מכולנו התנצלויות שיוכיחו שאנו חלק ממה שהוא מכנה מכנת רעל. ובכן, חברים, טעה בכתובת! התקפלות לא תהיה פה. בואו פיד, הולכים לבית המשפט".
בנט צפוי בשבועות הקרובים להגיש שורה של תביעות נגד עיתונאים וצייצנים שהכפישו את שמו לאורך הקדנציה שלו. כשהסעיף הבולט בתביעות מתמקד בטענה שבנה את ביתו על חשבהון המדינה, בטענה נוספת שהעביר 53 מיליארד שקלים לאחים המוסלמים ונגד עיתונאים שטענו כי אמו נוצרייה.
הצעד של בנט מעורר סקרנות ועניין בקרב מובילי דעת קהל ובפרט לאור זאת שבנט תובע גם משפיענים כמו הרב רונן שאולוב שקיבל מכתב התראה לפני תביעה מעורך דינו של בנט. בגלל דברים שאמר בשיעורו "בנט הוא לא יהודי, הוא שלהם הכלב יימח שמו". לדברי בנט בגלל האמירה הזו כל חיפוש בגוגל על אמו מוליד את ההשלמה "אמא של בנט נוצרייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה