בארץ

בנט איים לתבוע עיתונאי חרדי שהאשימו בשוד הקופה הציבורית

רה"מ לשעבר נפתלי בנט בתביעת לשון הרע נגד עיתונאי חרדי, בגלל שצייץ "לקח 50 מיליון שקל מהקופה הציבורית"
דוד זולדן |  3
נפתלי בנט (צילום פלאש 90)
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט איים בתביעת לשון הרע נגד עיתונאי "בחדרי חרדים" יאיר לוי, בגין ציוץ שהעלה בחשבון הטוויטר שלו. הציוץ כלל תמונה שתוארה כתמונת ביתו המשופץ של בנט בתקופה בה היה ראש ממשלה, יחד עם ביקורת על בנט שלדברי העיתונאי "לקח 50 מיליון שקל מהקופה הציבורית". במכתב ההתראה כתב בנט כי מדובר בפרסום שקרי ובלשון הרע. לאחר גישור באמצעות העיתונאי ישראל כהן, הושגה פשרה בין שני הצדדים. 
במכתב התראה לפני תביעה שהוציא ראש הממשלה לשעבר באמצעות עו"ד, נטען כי הציוץ של לוי - שעלה ב-17 ביוני השנה - הוא "פרסום שקרי". בציוץ, כאמור, פורסמו תמונות של בית ראש הממשלה (דאז) המשופץ לכאורה, ולצד התמונות נכתב כי "תיעוד מבית ראש הממשלה נפתלי בנט לאחר השיפוץ שעלה לרשת: קיבינימט שהבוקר אני רואה בסופר אישה אמא לילדים (נורמטיבית לחלוטין) מחזירה מוצרים כי הכסף לא הספיק לה, והשלמנו לה את מה שהיה חסר. כל עוד המיליונר הזה לקח 50 מיליון שקל מהקופה הציבורית בכדי לפנק את עצמו". 
במכתב ההתראה כתב בנט: "בנסיבות אלה מדובר בלשון הרע, לאור העובדה כי אפילו בתגובות לציוץ, מצוי מידע המלמד כי הפרסום שקרי ולמרות זאת לא מחקת אותו". עוד נטען מטעמו של בנט כי ללוי הייתה כוונה להרע לו: "עיון ביתר הפרסומים שלך מלמד כי הפרסום נעשה בכוונת מכוון לפגוע במר בנט, לבזות אותו, לייחס לו מעשים בלתי מוסריים ואף פליליים". 
במכתב דרש בנט מלוי לפרסם ציוץ התנצלות בחשבון הטוויטר של לוי, ציוץ שיינעץ למשך 28 ימים לכל הפחות. בנוסף דרש רה"מ לשעבר פיצוי בסך עשרת אלפים שקלים בתוך שבוע. mako שחשף את התביעה מעדכן כי בין הצדדים התנהל גישור באמצעות הפרשן החרדי הפוליטי הבכיר ישראל כהן, שאחריו השניים הגיעו לפשרה. לפי ההסכם, לוי יפרסם ציוץ התנצלות בנוסח שסוכם בין הצדדים. בנוגע לדרישתו של בנט לפיצוי כספי על סך עשרת אלפים שקלים, הוחלט כי הסכום יופחת משמעותית - וכי הוא ייתרם לצדקה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טוב מאד. ועכשיו לנקנק את סבתא ביביסטה מ-13 על כל ה-FAKE
    יוז'י מרידור 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שתשלם על מכונת הרעל והשקרים שלה עד הגרוש האחרון. בהצלחה בנט!
    סגור
  • 2.
    הנוכל רודף אחרי כבודו האבוד
    דודי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 4
    והכבוד מגביר מהירות.
    סגור
  • 1.
    נפתלי מיידוף בנט ! (ל"ת)
    אסף 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור