תקשורת ומדיה

בן כספית המום: "הצפרדע המבושלת איבדה תחושה"

העיתונאי בן כספית לועג לחלוקת התיקים המורכבת בקואליציה: "תיק המודיעין יוחלק לשתיים, שר 8200 ושר 144"
מערכת ice |  3
דודי אמסלם, דוד ביטן, חיים כץ ,ישראל כץ ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, יונתן זינדל, יוסי אלוני, נועם רבקין פנטון, תומר נויברג)
ההסכמים בין המפלגות בקואליציה המסתמנת כבר כמעט סגורים לגמרי, והשבוע החל נתניהו את השיחות עם המועמדים לתפקידים במפלגת השלטון. השרים לשעבר שניצחו את הבחירות לאחר שנה באופוזיציה מגיעים רעבים, ומה שעוד יותר מגביר להם את חשק ההסתערות הוא הצפייה בנתניהו מחלק ומפצל תפקידים לטובת השותפים הקואליציונים.
ש"ס, הציונות הדתית, עוצמה יהודית ויהדות התורה זכו כל אחת למענה ספציפי ולפירוקי משרדים כפי רצונם כדי להבטיח את אחיזתם בהגה השלטון. כעת, אומר העיתונאי בן כספית, גם בליכוד יתחילו לפרק משרדים כדי לרצות את כולם.

"נתניהו שוקל לפתור לעצמו את דילמת תיק החוץ באופן יצירתי: חלוקת התיק לשלושה חלקים", כותב בן כספית בטור סאטירי למדי בעיתון מעריב. "המשרד לענייני אמריקה, בראשו יעמוד רון דרמר; המשרד לענייני אירופה ורוסיה, שיועבר לידיו של אמיר אוחנה; והמשרד לענייני שאר העולם, שיופקד בידיו האמונות של ישראל כ"ץ. כל אחד מהשרים ייהנה מלשכת שר חוץ בהיקף מלא, אבטחת שב"כ וחברות בקבינט."
"חוצמזה, נשקלת גם האפשרות לפרק את תיק המודיעין לארבעה שרים נפרדים", הוא ממשיך ללעוג לקלות שבה נסחט נתניהו. "אחד יטפל באמ"ן (כולל 8200), השני במוסד, השלישי בשב"כ, והרביעי במודיעין 144."
"הקטע הזה הוא סאטירה." מבהיר כספית למי שלא הבין, "אין תוכנית לפרק את משרד החוץ לשלושה. אבל היי, למה שלא תהיה תוכנית כזו? פירוק משרד החוץ הגיוני הרבה יותר מהפירוקים שכן מתרחשים לנגד עינינו בימים האחרונים. אל מול המופרכות של מכירת החיסול שמבצע עכשיו בנימין נתניהו במדינת ישראל, הכל הגיוני. שום דבר כבר לא יכול להפתיע אותנו. הקווים האדומים נמחקו מזמן. הצפרדע המבושלת איבדה תחושה. אפשר להגביה את הלהבות ולרקוד סביב המדורה."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ממשלת הפירוק
    יוני 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי לעיניים שככה רואות
    סגור
  • 2.
    השמאל למד מביבי איך לא לקבל את תוצאות הבחירות
    איציק 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל למד מביבי איך לא לקבל את תוצאות הבחירות, רק הימין עשה זאת הרבה יותר גרוע
    סגור
  • 1.
    בן כזבית מודיע משטרתי ובזוי על מלא ! (ל"ת)
    אסף 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור