תקשורת ומדיה

בן גביר יהיה ראש הממשלה? "זה ממש לא מופרך"

אילה בן גביר, אשתו של חבר הכנסת ומי שמיועד להיות השר לביטחון פנים (או בשמו החדש - השר לביטחון לאומי), מדברת על הסערה האחרונה סביב בעלה: "איתמר נותן גב לחיילים". וגם: מי תלה את תמונתו של ברוך גולדשטיין?
מערכת ice |  2
אילה בן גביר (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
על רקע הסערה סביב משפטו של לוחם גדוד צבר שנשפט לעשרה ימי מחבוש בעקבות אמירתו לפעילי שמאל בחברון, לפיה 'עוד מעט בן גביר יגיע ויעשה פה סדר' כמעין איום על אותם פעילים שהפרו את הסדר באזור במהלך הפגנה נגד פעילות צה"ל באזור, התגובות ממשיכות לסעור וכעת, הגיע גם תורה של אשתו של השר המיועד לביטחון פנים/ביטחון לאומי, אילה בן גביר, שבראיון לעמיחי אתאלי ב-ynet, מתייחסת לתקרית ובנוסף, גם לעתידו הפוליטי של בעלה - ורף הציפיות? הכי גבוה שאפשר.
על התקרית המדוברת שהובילה למשפטו של לוחם צבר, הגיבה אילה: "איתמר נותן גב ציבורי לחיילים. להילחם במי שרוצח אותנו. ואם יש צורך, ביד ממש קשה. לפעמים כפר שלם צריך להיות מורתע". על הביקורים בהר הבית: "אני בקשר עם המשטרה עוד מלפני שהוא היה חבר כנסת ואין בזה שום דבר פסול".

על סוגית התמונה של ברוך גולדשטיין שהייתה תלויה בסלון ביתם שלה ושל איתמר: "אני זאת שתלתה אותה, אבל זה היה, זה נגמר, יאללה שחררו". על שאלת השאלות - האם איתמר בן גביר יהיה ביום מן הימים ראש ממשלת ישראל - השיבה אילה: "מאוד מוקדם לדבר, אבל זה ממש לא מופרך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מופרך? תמשיכו להטריד ולעצור לוחמים (ל"ת)
    נכה צה"ל 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אילה שלוחה...
    בני קוממי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתחילו להתרגל... זה לא מופרך שבן גביר יהיה ראש ממשלה, אם יתרצה.
    סגור